א' (20), הצעירה החרדית שטוענת כי נאנסה על ידי הרב דוד הריסון לפני שש שנים כשהייתה תלמידתו, התראיינה לראשונה לחדשות הערוץ הראשון בראיון ששודר הערב (חמישי). היא שלחה מסר לנערות חרדיות נוספות – והתמודדה עם ההאשמות הקשות נגדה שעליהן רומזת הגנת הרב. 

"התקופה בה זה קרה, זו הייתה תקופה ארוכה, ומדובר במעשים מאוד חמורים. זה לא משהו שמישהו יכול לעשות בתום לב", סיפרה א'. "הרגשתי שאני לא רוצה להיות שם". 

הרב דוד הריסון. א': "רק רוצה שהאמת תצא לאור". צילום: פלאש 90
א' התייחסה לטענת ההגנה לפיה ניסתה לטפול על הרב הריסון אונס כיוון שרצתה לתרץ את העובדה שהתחתנה כשהיא איננה בתולה. "ההרגשה היא שאני עוברת פעם שנייה את הפגיעה", אמרה. פרקליטה של א' הוסיף: "אנחנו רואים שזה נועד להסיח את הדעת מהראיות השונות והקשות נגד הרב".

"זה נושא שאף אחד לא רוצה לדבר עליו, אף אחד לא רוצה להיות מודע אליו. זו הייתה הסיבה שלא הלכתי לתקשורת. הייתה לי גם התלבטות בגלל חשש מהאיש. היה חשש מלפתוח פה תהליך שאני יודעת איפה יתחיל אבל לא יודעת איפה זה ייגמר. למרות כל זאת, החלטתי להתלונן.  זו התרומה הכי גדולה שאני יכולה לתרום לבנות אחרות שנפגעו. שיראו שאפשר כן לדבר, אפשר לספר וגם להישאר בחיים אחר כך. עברה עליי תקופה מאוד קשה, מאוד בעייתית, וכל מה שאני רוצה זה שהאמת תצא לאור", אמרה א'.