יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה אלון קסטיאל נעצר הבוקר (שלישי) ע"י שוטרי מחוז תל אביב בחשד לפגיעה מינית במספר נשים במהלך בילויים במועדונים. קסטיאל, שנעצר ע"י מרחב יפתח, הועבר לחקירה ובסופה המשטרה תביא אותו לבית המשפט השלום בעיר, שם תבקש להאריך את מעצרו. נגד קסטיאל, שבבעלותו מספר מועדוני לילה בתל אביב, הגישו לאחרונה מספר נשים תלונות, לפיהן הוא הוביל אותן לכאורה באמתלות שונות לביתו ושם על פי החשד תקף ופגע בהן מינית. 



נגד קסטיאל מתקיימת בשבועות האחרונים חקירה אשר במהלכה נגבו תלונות מלמעלה מחמש נשים. במשטרה מנסים למצוא קשר או מאפיינים זהים בין התנהגותו של החשוד, וזאת לנוכח העדויות שמסרו המתלוננות. חשוב להדגיש כי קסטיאל נעצר היום סמוך לשעה 9:00 בבוקר, ומכאן שהוא יובא לבית המשפט רק מחר, מה שמותיר למשטרה קרוב ל-24 שעות מלאות לביצוע בחקירה. 



נעצר לחקירה. אלון קסטיאל. צילום ארכיון: יח"צ



לפני שלושה שבועות הוגשה תלונה ראשונה נגד יזם הנדל"ן, לאחר שאחת הנשים שהעידה בכלי התקשורת השונים נענתה לפניית החוקרים ומסרה תלונה רשמית תוך שהיא שוטחת עדות מפורטת על שהתרחש.



בחלק גדול מהעדויות שקדמו לתלונה, שפורסמו לראשונה באתר "המקום הכי חם בגיהינום", נטען כי קסטיאל הכיר את הצעירות במועדונים, הסיע אותן ברכבו ובשלב מסוים הוביל אותן אל ביתו תוך שהוא מנסה לכפות עליהן מגע או מבקש מהן להצטרף אליו למיטתו. "הוא ניצל את המעמד שלו והכסף שלו כביכול והתנהג כמו ילד שמנת שמרשה לעצמו לעשות הכל", סיפרה אחת הנשים. אחרת סיפרה כי לאור מה ששמעה מעדויות של נפגעות אחרות "מסתמן דפוס התנהגות דומה אצל כולנו".



מטעם המשטרה נמסר אז כי "מתנהלת חקירה ומשכך לא ניתן למסור פרטים נוספים".גורמים במשטרה הוסיפו כי מתנהלת בדיקה ואכן מדובר בהילוך נוסף בפרשה ההולכת ומסתעפת.