גבי גזית פתח את תוכניתו היום (שלישי) ב-103FM בביקורת על השר לביטחון פנים, והודה בעישון קנאביס: "תקשיב טוב, ארדן. אני, גבי גזית, עישנתי השבוע קנאביס, ולא בפעם הראשונה ואני מתכוון להמשיך ולעשן את העשב הירוק הזה גם בעתיד". גזית הוסיף: "הרשות למלחמה בסמים הפכה את עמדתה החליטה אתמול להמליץ על אישור לעישון ואחזקת קנאביס עד 25 גרם, שזו כמות נכבדה. יפה לכם, באמת הגיע הזמן. עכשיו רק תחשבו כמה כסף מיותר הוציאה אותה רשות, שעכשיו עושה חצי לגליזציה, כדי לשכנע אותנו שקנאביס זה נורא. כמה כסף מיותר שפכתם ובזבזתם, וכמה פעמים הופיעו אנשיה בתקשורת ו'התאבדו' על העניין. כמה קרקרתם וטרטרתם, כדי להילחם מלחמה אבודה בעשב העלוב והמטופש הזה, שאין בו שום נזק. נו, טוב, הלכו עשרות מיליונים לאשפה, ועכשיו הם בעד".



גזית מתח ביקורת על החלטתו של ארדן: "אלא שהשר המהולל לביטחון פנים, גלעד ארדן, התעצבן רצח כששמע על העניין, שפורסם מבלי שעודכן מראש. כמו ילד קטן הוא נעלב ונפגע לו האגו אז עכשיו הוא נגד המהלך. כי זו המחלה. זה מה שקורה לאנשים טובים שהשררה עולה להם לראש ובמקום לחשוב עם המוח הם חושבים עם האגו. ארדן, אחת ההבטחות של הפוליטיקה החדשה, ממסמס את עצמו לדעת בשורה של מעשים משונים, שזה רק האחרון בהם. תתעורר, ארדן, הציבור מעשן קנאביס, כולם. אולי חוץ ממך כי אתה צדיק ומוסרי ואיש נפלא".





שדרן הרדיו המשיך לתקוף וחשף את עצמו באמירה מפתיעה: "כולם מעשנים קנאביס. גם אני. תקשיב טוב, ארדן. אני, גבי גזית, עישנתי השבוע קנאביס, ולא בפעם הראשונה ואני מתכוון להמשיך ולעשן את העשב הירוק הזה גם בעתיד, כל אימת שארצה. אני, גבי גזית, מדי פעם מעשן קנאביס. אני נמצא כרגע בגבעתיים והשוטרים שלך מוזמנים לבוא ולעצור אותי. איפה השוטרים? איפה הם? תכף יישמעו הדפיקות בדלת".



"ואתה יודע מדוע הציבור מעשן, ארדן? בגלל הממשלה הדפוקה שלך, שמשגעת אותנו, שלוקחת לנו את הכסף, שמשאירה אותנו בשבת בלי תחבורה ציבורית, בלי מיטות בבתי חולים, בלי רופאים, בלי מזון לילדים. אז מה, ארדן, אחרי שאתה דופק אותנו, מדכא אותנו ומייאש אותנו, לא נעשן קצת כדי להירגע מהממשלה המזיקה שלך?"



"מדכא ומייאש אותנו". השר גלעד ארדן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
"מדכא ומייאש אותנו". השר גלעד ארדן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



"מדינה עם שלטון מושחת ועצל"



גזית הוסיף: "אתמול טענו נגדי ונגד הקולגות שלי נתן זהבי ורון קופמן, שמדי יום אנחנו מגירים מעצמנו מרה שחורה ומסבירים למה הכל רע כל כך, מותחים ביקורת על הממשלה ועל הכנסת ויוצרים את התחושה שישראל היא מדינה מושחתת, מקולקלת וחסרת חמלה, ומייאשים את המאזינים שלנו, בעוד שלכאורה אנחנו חיים בארץ נהדרת. כן, פה ושם אני שומע קולות כאלה, כמו 'מה, אין שום דבר טוב במדינה הזו? למה אתם רואים רק את הדברים השליליים?".



בנוסף אמר: "מה שאנחנו חיים במדינה מקולקלת עם שלטון מושחת ועצל, שמשתין מדי בוקר על האזרחים החלשים. מה, לא שמתם לב להצבעה על הנכים? מה, אתם לא רואה איך הרבנות ניכסה לעצמה את הכותל? מה, אתם לא רואה את הדו"ח שלפיו בפריפריה מתים יותר מאשר במרכז הארץ? מה, אתם לא רואים את מחירי הדיור והמזון? כן, נכון, פה ושם יש בינינו אנשים נפלאים, שעושים לילותיהם כימיהם במעשים טובים, אבל מה לעשות שהם רסיס קטן והם באים מהציבור ולא מהשלטון. הבנתם את זה?".



קנאביס. צילום: רויטרס
קנאביס. צילום: רויטרס



"עובדי הניקיון לא צריכים לעבוד בגשם"



לסיום. מתח גזית ביקורת על עיר מגוריו בעקבות היחס לעובדי הניקיון: "עיריית גבעתיים, שאת המעשה המכוער שלה ראיתי בעיני הבוקר. גשם כבד ירד ורק שתי דמויות עמדו בין הטיפות, עטופות ניילון צהוב, בידם מטאטא זרדים והם דוחפים עגלת אשפה. שניהם בני העדה האתיופית, כמובן, אלא, מה רטובים עד לשד עצמותיהם, ניסו לנקות את העלים והלכלוך ממדרכות העיר. כשיורד גשם אי אפשר לטאטא. כשיורד גשם העירייה צריכה לומר לאומללים האלה עם שכר המינימום, אתם לא חייבים לעמוד בזרמי המים. קחו הפסקה".



"לא, חלילה שתיכנסו לבית קפה אבל תתפסו מחסה ותצאו שוב לרחוב כשייפסק המבול. אבל השניים האלה נראו לי חרדים שמא ייתפסו והמשיכו בראש מורכן לטאטא את המים. דמעות חנקו את גרוני כשהבחנתי בפניהם שטופות הגשם, כשהם עוברים מצד את צד את הכביש, מנסים להעלות עוד עלה ועוד שקית ניילון. אני מפציר בכם, פקידי עיריית גבעתיים, תודיעו לכל פועלי הזבל שלכם שכאשר יורד גשם הם יכולים לנוח לרגע. יופייה הנדיר של גבעתיים ושכיות החמדה שלה יעמדו רבע שעה בגשם ולא יקרה כלום".