קרקר נגד קרקר והכבל המאריך הפך בתקופה האחרונה לא רק למופע סטנדאפ נדיר של הגשש החיוור, אלא למציאות הזויה וחזקה יותר מכל דמיון. בני זוג בשנות ה-40 לחייהם מצאו את עצמם בשבוע האחרון מתעמתים בשאלה מי ייקח את העופות הקפואים שהכינה אמו של הבעל ומי יקבל את שטיחי האמבטיה. בית המשפט לענייני משפחה יצטרך להתערב במחלוקת ההזויה הזו כבר בימים הקרובים.



למען הסר ספק, מדובר בבני זוג ששניהם אנשי עסקים מהמובילים בתחומם. לזוג שלושה ילדים וחייהם התנהלו בהרמוניה מושלמת עד כי הצליחו להעשיר את הונם במשך השנים לכדי כמה עשרות מיליונים, לרבות דירות מכוניות ועוד. "קשה להאמין שהגענו לדיון ברמות האלה, אבל בית המשפט מתבקש לתת סעד מידי לזוג", דרש עו"ד אורן סולן מטעמה של האישה.



לא ברור מה סיבת הסכסוך הקשה בין בני הזוג, כנראה מדובר בבגידה של אחד מבני הזוג. הבעל הפגוע הוביל את המאבק לפתחם של בית הדין הרבני בתביעת גירושין ובמקביל פנה לבית המשפט למשפחה בנוגע למשמרות על הילדים. הוויכוח בין בני הגיע במהירות לכדי איומים הדדים, מה שאילץ את בית הדין להתערב במחלוקת ולהורות לבעל ולאישה לפנות את דירתם מידית ולהיכנס אליה כמה ימים לאחר מכן עם בורר מוסכם שינהל רישום של התכולה. האישה, באמצעות עו"ד סולן הסכימה, וכך גם הבעל. כאשר שני בני הזוג, יחד עם הבורר המוסכם, הגיעו לדירה, החלו הדיונים ההזויים בניסיון לחלק שווה בשווה את הרכוש המשותף ותכולת הבית.



הרשימה הגיעה לעיון בית הדין לקבלת החלטה אבל גם ותיקי הדיינים נדהמו מתוכנה. בדרישות הבעל מופיע בין היתר: שטיחי אמבטיה, נורות להחלפה, חומרי ניקוי, שתי מברשות שיער, ארגז כלי מטבח והשיא היה שלושה עופות קפואים שנקנו לטענתו על ידי הוריו ונוקו וסודרו בקופסאות מוכנות לבישול. בשלב הזה הבינו הדיינים כי לפניהם מקרה מורכב וקשה, אשר נראה כי הצדדים לא מתכוונים לנהוג בו בגמישות לפיכך נקבע כי בית הדין הוא שיפסוק כבר בימים הקרובים בכל נושא התכולה ובעיקר בסוגיית העופות הקפואים.


מקרה הזוי בבית הדין הרבני. עורכי הדין סולן