שוטר שהיה מעורב במספר תקריות אלימות שהתפרסמו ב"מעריב", ממשיך לרשום התנהלות לא תקינה כלפי קטינים. בתקרית שארעה ביום ראשון האחרון, נעצרו שני קטינים בצומת תפוח בחשד להסתה לאי ציות כשחילקו פלאיירים לחיילים במקום, הקוראים להם לסרב לפקודה לפינוי עמונה. הקטינים הוכנסו לניידת, ישבו בה ושרו בשקט. לפתע עצר השוטר את הרכב בחריקת בלמים, הסתובב לצעירים, הניף את אגרופו, וצעק "עוד הגה אחד שאתם מוציאים מהפה שלכם אני נותן לכם פיצוץ לפנים", ואז החל לקלל בבוטות את הצעירים ואת הוריהם. הוא המשיך לנסוע, ואז, על פי הנערים, עצר את הרכב בשנית וקרא לחברו השוטר "קובי, תביא את האלה, עכשיו אני מפרק אותם". 
אין זו הפעם הראשונה, כאמור, שהשוטר חשוד באלימות נגד עצורים קטינים. בחודש אפריל הוא צולם בסרטון שהגיע לידי מעריב, כשהוא מאיים באגרוף, באופן זהה לחלוטין לתלונה הנוכחית כנגדו, על עצור הנמצא ברכבו, משום שזה ניסה להתבדח. במקרה נוסף סתר השוטר לעצור במסדרון, ובמקרה אחר נראה קטין בן 14 כשהוא סובל במחבלות בפניו שנגרמו, לדבריו, על ידי אותו שוטר. הנער סיפר כי השוטר הטיח את ראשו ברצפה בעודו אזוק ו"פתח לו את הפנים". הנער נלקח למרכז הרפואי הדסה עין כרם שם נתפר בפניו 14 תפרים. הוא נחקר בחשד לתקיפת שוטרים ושוחרר.

עמונה. הנערים פזרו כרוזים לסירוב פקודה כשנעצרו. צילום: מרק ישראל סלם
אחד הקטינים שנעצרו בצומת תפוח אמר למעריב: "יש פה מצב מגוחך בו שוטרים שבאים, כביכול, בשם החוק כדי לעצור אותנו בחשד קריאה מוסרית לחיילים שלא להשתתף בפשע של גירוש יהודים, פועלים בעצמם בניגוד לחוק בצורה בריונית. במקום שאנשי החוק יפעלו עם מצפן מוסרי, הם התרגלו לפעול בניגוד לערכים היהודיים ולמוסר כאחרוני העבריינים". 

עו"ד מנשה יאדו מהמחלקה האזרחית בארגון חוננו הגיש תלונה למח"ש בבקשה שיחקרו את התקרית, כמו גם את שלושת התקריות האחרונות. "במקום שאני אגיב, אולי פעם אחת נקבל את תגובת מפקדת ימ"ר ש"י, שתחת פיקודו פועל שוטר שתלויות ועומדות כנגדו כל כך הרבה תלונות, ואפילו אינם מתכוונים לערוך בירור משמעתי לשוטר האלים, אלא פשוט ממשיכים להעסיקו?" תוקף עו"ד יאדו. 
תגובת המחלקה לחקירת שוטרים (מח"ש): "נוכח העובדה שהתיקים מצויים בחקירה, ייבחנו מכלול התיקים שצוינו בפניה ובסיום תתקבל החלטה."