תהילה נגר, בת 31 מקיבוץ גינוסר, היא האישה שנרצחה אתמול בסמוך למושבה מגדל שבצפון הארץ, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. נגר נמצאה אתמול בשעות הבוקר כשהיא מוטלת בשולי הכביש סמוך למושבה כשעליה סימני אלימות קשים. על פרטי החקירה ועל החשוד יש עדיין צו איסור פרסום גורף, זאת למרות שרוב פרטי המקרה ידועים למרבית אנשי הקיבוץ, פרטים שעל פי החשד הביאו לרציחתה בדם קר.

אתמול בבוקר התקבלה הקריאה למוקד החירום על צעירה פצועה בסמוך ליישוב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ושם מצאו את גופתה של נגר ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א מאיר אשרף סיפר אתמול: "כשהגענו למקום, ראינו צעירה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון שוכבת בשולי הכביש. היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".


זירת הרצח, אתמול. צילום: דוברות המשטרה
 
"המומים, איש לא חשב שזה ייגמר ברצח"

בקיבוץ סיפרו אתמול כי אף אחד, גם אלה שידעו על מערכת היחסים של נגר, לא יכלו לצפות לאירוע כזה. "אנחנו המומים, כי איש לא חשב שזה יגמר ברצח. איש לא חשב שזה יגיע למקומות האלה. מדובר בבחורה מאד אינטליגנטית ומאוד מודעת למצבה, ישרה והגונה. היא תמיד הייתה מחויכת", סיפרו קרובים בקיבוץ.
 
האם ואחותה של תהילה הגיעו מיד אחרי האירוע לזירה ומיררו בבכי. הן לא ידעו תחילה שמדובר בבתם, אבל חשדו כיוון שהיא נעדרה. "המצב הזה לא נתפס, זה אבסורד שזועק לשמיים מה שקרה כאן", הוסיפו בקיבוץ.

צילום: דוברות המשטרה


צילום: דוברות המשטרה

 
רצח אלים נוסף של בת 16 בצפון

באותו היום התרחש רצח נוסף בצפון הארץ, כשוג'דאן אבו חמיד, בת 16 מהמועצה המקומית כסרא-סמיע שבצפון נמצאה בפארק באזור כשהיא ללא רוח  חיים ועל גופתה סימני אלימות קשים. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ואלה החלו לחקור את נסיבות המקרה. פרמדיק מד"א, גלעד יוסף, שהגיע למקום סיפר אתמול: "ראינו נערה כבת 15 כשהיא ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אך הפציעות שלה היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותה במקום". 
 
הנערה נדקרה שלוש פעמים בחלק גופה העליון ובזירה מיפו את האזור כדי למצוא עקבות, במקביל - בני המשפחה זומנו לתת עדות במשטרה. לא ברור אם מדובר ברצח על רקע פגיעה בכבוד המשפחה או על רקע פלילי אחר. 

וג'דאן אבו חמיד בת ה-16 שנרצחה אתמול ליד כסרא-סמיע