מעצרו של יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה אלון קסטיאל הוארך היום (רביעי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. במהלך הארכת מעצרו אמר נציג המשטרה כי תוך כדי החקירה התווספו תלונות של שתי צעירות נוספות וכן במהלך ביצוע פעולות החקירה, עלה הצורך בביצוע פעולות נוספות המצדיקות את הארכת מעצרו. נציג המשטה אף הציג בפני בית המשפט מסמך מהפרקליטות, שנשאר כמסמך חסוי, ובו פירט בין היתר את הצורך בהארכת מעצרו.

נדגיש כי לא מדובר בהצהרת תובע, וכי אין החקירה בשלב זה קרובה לידי סיום. גורמים המעורים בפרטים מסרו היום כי "המשטרה צריכה זמן כדי לבדוק הן את הטלפון של קסטיאל, לרבות תדפיסי שיחות מהעבר, והן לערוך בדיקה מדוקדקת בפייסבוק שלו ובתכנים אחרים. החקירה היא רציפה אולם תוך כדי ההתנהלות עלו צרכים נוספים ולכן גם התבקשה הארכת המעצר". פרקליטתו של קסטיאל עו"ד מיטל דנינו, מסרה בתגובה: "בשלב זה אין לי כוונה להתייחס".

שני חבריו של קסטיאל נעצרו ושוחררו

קודם לכן פורסם כי שניים מחבריו של קסטיאל, החשוד בשורה ארוכה של עבירות מין, אונס והטרדות מיניות בנשים צעירות אותן פגש במועדונים שחלקם בבעלותו, נחקרו בימים האחרונים במרחב יפתח במשטרה אולם בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית.  אחד מהנחקרים הינו כתב פלילי לשעבר ששוחרר כאמור בתום חקירתו ובמהלך חקירתו הכחיש את החשדות שיוחסו לו. בדיון בהארכת מעצרו של קסטיאל, שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, הציגו החוקרים לשופט המעצרים את הלך החקירה עד כה, לרבות את העובדה כי במהלך מעצרו עומת קסטיאל עם מרבית המתלוננות נגדו. 

עוד ציינו כי בימים האחרונים הגיעו שתי מתלוננות נוספות למשטרה בעניינו של החשוד וסיפרו על עבירות מין שביצע בהן לכאורה. קסטיאל מבחינתו ממשיך להכחיש את החשדות נגדו וציין לכל אורך החקירה כי יחסי המין שקיים היו כולם בהסכמה. 



קסטיאל בבית המשפט, היום. צילום: אבשלום ששוני