לאן נעלם העיתונאי שרון גל? חבר הכנסת לשעבר, שמגיש תכנית בערוץ 20, יצא לחופשה של שבוע לפני שלושה שבועות, שמאז הוארכה בשבוע נוסף, אולם גם לאחר מכן לא שב לעבודה. עמיתיו בערוץ 20 ניסו ליצור עימו קשר, אולם הוא לא ענה להם. כעת עולה האפשרות שהערוץ יסיים את ההתקשרות בינו לבין גל. על פי דיווחים, אחת האפשרויות שהועלתה היא שגל הסתבך בשוק האפור וחייב כסף רב, ולכן נעלם. מקורביו גם העלו את האפשרות שהוא נעלם מחשש לאלימות שתופעל נגדו בגלל החובות. 

כבר לאחר התוכנית הראשונה ממנה נעדר, יצרה איתו כתבת מעריב, ליאורה, קשר, ושאלה אותו לשלומו, גל עצמו השיב: "לא קרה כלום, זה עניין משפחתי, פרטי ובריאותי, יום טוב".
שרון גל החל את דרכו בתקשורת ברדיו. לאחר מכן שימש ככתב "הארץ" וערוץ 10 בצפון וב-2009 החל להגיש את הכתנית "לילה כלכלי" באותו ערוץ. הוא הגיש את התכנית עד 2013, אז עזב על רקע בדיקה בערוץ 10 וחקירת משטרה בחשש להטרדות מיניות, אך זו הסתיימה והתיק נסגר.
לאחר מכן עבר גל לערוץ 20 ושב להגיש תכנית רדיו. לקראת בחירות 2015 הוא עזב את הערוץ כדי להתמוד לכנסת, אליהנ נבחרכחלק מרשימת ישראל ביתנו. חצי שנה בלבד לאחר מכן הוא התפטר מחברותו בבית המחוקקים, משום שלטענתו, מיצה את עבודתו הכנסת. 

עזב את הערוץ בשביל הכנסת רק כדי לחזור אחרי חצי שנה

לאחר מכן עבר לערוץ 20 והגיש תוכניות רדיו. במקביל נכנס לתחום הנדל"ן בין השאר יחד עם זוגתו לשעבר, יזמית הנדל"ן קרן בן דוד, והתמודד במכרז לפרויקטי נדל"ן. בבחירות 2015, כמה שבועות לאחר שערוץ 20 עלה בקמפיין פרסומי נרחב בהובלתו, עזב גל את הערוץ והתמודד לכנסת ברשימת ישראל ביתנו. ואולם חצי שנה לאחר כניסתו לתפקיד הוא התפטר מהכנסת בצעד תמוה, לאחר שטען כי מיצה את עבודתו בכנסת. השמועות לגבי הסתבכויותיו הכלכליות נשמעו כבר אז עם עזיבתו את הכנסת.
אחרי עזיבתו את החיים הפוליטיים שב גל לתקשורת ולערוץ 20. הוא הגיש בתחילה תוכנית כלכלית חדשה בהובלתו, מעין מתחרה ל"לילה כלכללי" של ערוץ 10. לפני ארבעה חודשים עבר לרוצעת שידור מוקדמת יותר והחל להגיש את "לפני כולם", תכנית אקטואליה חדשה, שכעת, בעקבות היעדרותו מהמסך, מוגשת על ידי מגישים מחליפים.

שהות קצרה והתפטרות תמוהה. שרון גל בכנסת, צילום: מרק ישראל סלם
שהות קצרה והתפטרות תמוהה. שרון גל בכנסת, צילום: מרק ישראל סלם