נערה כבת 14 הגיעה ביום שישי האחרון לתחנת משטרה באזור המרכז, וטענה כי מאמן קבוצת הכדורגל שבה היא משחקת נגע בגופה במספר מקומות מוצנעים וזאת ללא הסכמתה, מה שמהווה הטרדה מינית, תוך ניצול לכאורה ליחסי מרות. מיד עם קבלת התלונה ולאחר בדיקה שערכו במשטרה, הוחלט על מעצרו של המאמן, בחשד לביצוע מעשים מגונים בגופה של הנערה, וכבר במהלך הערב הוא נעצר והובל לתחנת המשטרה לחקירה. 



"לא ביצעתי את מעשיי בשל צורך בסיפוק מיני" 



במהלך חקירתו, קשר עצמו המאמן לחלק מהמעשים שתיארה הנערה, אולם לדבריו היא פירשה לא נכון את התנהגותו וכוונותיו, וכי לא נפל פגם במעשיו, ובוודאי שלא ביצע אותם בשל צורך בסיפוק מיני. במשטרה החליטו להביא את החשוד לבית המשפט, וכאמור זה החליט להאריך את מעצרו ביומיים, כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה, וכן לבחון חשד לפיו נערות נוספות ייתכן ונפלו קורבן למעשיו של המאמן. החקירה נמשכת.



כזכור, לפני כשנה הורשע עופר צברי, מנהלה לשעבר של קבוצת הבוגרים של הפועל פתח תקווה, בבעילת קטינים, ונכנס לכלא לחמש שנים. צברי הואשם בעבירות מין שביצע בשלושה קטינים, ובהן מעשי סדום ומעשים מגונים - בהסכמה ושלא בהסכמה. 



הפרשה החלה לאחר שנתפס צברי במכוניתו עם קטין בן 17, ליד בית העלמין בחולון. המשטרה טוענת כי אחרי ששוטרת דפקה על חלון רכבו, הוא נמלט ודרס אותה. לצברי, כאמור, יש גרסה אחרת לאירועים שהובילו בסופו של דבר למרדף משטרתי שמזכיר תוכנית הוליוודית, וכלל מסוקים ודיווחים בתקשורת על המצוד בשידור חי.