חופשה באילת מסתיימת בדרך כלל בהנאה מרובה, אבל דווקא היום (ראשון), זה היה קרוב מאוד לאסון. שישה בני אדם נפגעו באורך קל עד בינוני בשל דליפת גז ממיכל בין בתי המלון לגונה והילטון באילת. צעירה בת 28 נפגעה באורח בינוני, ועוד שלושה גברים נפצעו באורח קל. המיכל שדלף היה שייך למלון לגונה הוא דלף בין שני המלונות. על פי כוחות ההצלה שהגיעו למקום, חומצת מלח וכלור, שמיועדים לניוקי ולחיטוי בריכות השחייה, התערבבו ובכך גרמו לערבוב בין החומצה לכלור, כפי שככל הנראה קרה הפעם, כשנוצר הגז הרעיל וכעת נבדקת הסיבה מה גרם לכך.



בהמשך לאירוע, לשטח הגיעו שבעה צוותים של לוחמי אש, שמבצעים ספיגה ואיסוף של השפך באמצעים שונים ומנסים לנתב את הגז שנוצר באמצעות הפעלה של דוחפי עשן. צוותים של ניטור הפועלים במקום, מעדכנים כי מלון לגונה ומלון הילטון לא נמצאים תחת השפעה של הגז שמשתחרר ובעקבות כך הם מתנהלים כרגיל. סדרי הכוח של תחנת אילת תוגברו בעוד 12 לוחמים וקצינים.



דובר תחנת הכבאות והצלה באילת רועי לויו, סיפר "מבדיקה ראשונית עולה שערבוב של חומצת מלח וכלור יצר חומר שלישי - את הגז, שהתחיל להתפשט ושגרם לפגיעות למקום הגיעו צוותים לבושים בחליפות ומיגון נשימתי וביצעו שתי פעולות במקביל. הכבאים נידפו באמצעות שרוולים את הגז ולאחר מכן את מה שנותר את הגז שנספג לתוך מיכל הם פינו מחוץ לעיר. לא נשקפת סכנה לאנשים הנמצאים כעת במקום".