בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בימויים את מעצרו של  יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה של תל אביב אלון קסטיאל. זוהי הארכת המעצר השלישית של קסטיאל, החשוד בביצוע עבירות של מעשי אינוס, מעשים מגונים והטרדות מיניות. השופטת רונית פוזננסקי-כץ ציינה בהחלטתה כי "הוצגו בפני ראיות שמחזקות את החשד כנגד קסטיאל". למרות זאת, לא קיבלה השופטת פוזננסקי-כץ את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים.



במשטרה עושים מאמצים להשלים את החקירה במהלך היממה הקרובה ובתקווה כי עד אז תאשר הפרקליטות כי בתיק התגבשו ראיות לכאורה לביצוע העבירות המיוחסות לקסטיאל והיא תתיר להגיש נגדו הצהרת תובע, בדרך לכתב אישום. במהלך הדיון שהתקיים כאמור בבית המשפט נחשף לראשונה על ידי באת כוחו של קסטיאל עו"ד מיטל דנינו, כי במסגרת החקירה הסמויה, המשטרה האזינה לשיחותיו של החשוד ובין היתר לאלו שניהל עם פרקליטו הנוסף עו"ד רועי בלכר.



כזכור, בעקבות תלונות שהוגשו נגד קסטיאל החלה המשטרה בחקירה סמויה, במהלכה גייסה מתלוננות נוספות וניסתה לאתר קורבנות נוספות. עוד עולה כי במהלך עדותן במשטרה סיפרה כל אחת מהמתלוננות כי קסטיאל שהכיר את מרבית במועדונים בהם בילו הוביל אותו באמתלות שונות לדירתו ולמקומות נוספים ושם תוך שהוא עושה כביכול שימוש בכוח תקף אותן מינית וביצע בהן עבירות מין חמורות לכאורה.



בין השאר ציינו חלק מהמתלוננות, כי קסטיאל התעלם מדרישתן שיחדל מעשיו תוך שהוא הודף אותן וממשיך בביצוע המעשים המתועבים. בין קסטיאל למתלוננות נגדו, שמספרן עלה עד כה ל-14, נערכו עימותים במהלכם הטיחו בו המתלוננות האשמות חמורות ואילו הוא המשיך לדבוק בגרסתו החל מחקירתו הראשונה ולכל אורך הדרך, לפיה כל היחסים בינו למתלוננות התקיימו בהסכמה מלאה שלהן ובעת שהיו בהכרה מלאה.