חשד לאונס קבוצתי של נערה: צעירה בת 16 שיצאה לפני שבועיים לבילוי משותף עם חברותיה בצפון הארץ, נפגשה עם שלושה צעירים. המפגש בין הצעירים הסתיים לכאורה במעשה אונס קבוצתי של אותה הצעירה. על פי הדיווח היום (שני) בגל"צ, שלושת הנערים הללו נעצרו בחשד לאונס. עוד דווח כי לאחר חקירתם הם שוחררו והתיק הועבר לטיפול בפרקליטות.



בשיחה ראשונה שקיימה היום אותה הצעירה עם יעל דן בגל"צ, היא סיפרה את גרסתה: "נפגשנו עם בנים שחברה שלי מכירה ושהם חברים שלה. ירדנו מהמונית וילד אחד בא אליי ואמר לי 'בואי רגע הצידה נדבר', הוא התקרב אליי ונישק אותי". לדבריה, הם הצמידו אותה לקיר ואחד מהם התנפל עליה: "זה קרה מתחת לבניין מגורים, הוא הוריד את המכנסיים והתחתונים, עוד אחד הצטרף אליו והשלישי הסתכל". "אמרתי לו שאני לא רוצה, שכואב לי ובכיתי תוך כדי שזה קרה", הוסיפה הנערה.



ומה קרה אחר כך?


"שתי חברות שלי שמו לב שאני נעדרת הרבה זמן, אז הן באו לחפש אותי. איך שהן הגיעו הן ראו את הבנים סוגרים את הרוכסן שלהם. נשכבתי על הרצפה והתחלתי לבכות בהיסטריה. הן הבינו מה קורה מהר והרחיקו אותם ממני. הלכנו רחוק משם וחיכינו למונית הביתה. אני חזרתי לישון אצל חברה שלי, לא יכולתי ולא ידעתי איך לספר להורים. סיפרתי להם רק ביום ראשון, הם היו שבורים אבל הם חזקים בשבילי גם. לאחר מכן ניגשתי למורה שלי והיא אמרה שצריך לפנות למשטרה. הלכנו למרכז לנפגעי תקיפה מינית והגשתי תלונה".






כחלק מהחקירה, אימתו אותך עם השלושה?
"כן. הייתי בעימות רק עם אחד מהם, זה שצפה".



ועם השניים שביצעו את האונס?
"עדיין לא, אבל זה יקרה בהמשך".



איך עבר עלייך העימות?
"הוא אמר שהוא לא ראה שהתנגדתי ושהוא לא שמע שצעקתי ואם הוא היה רואה שזה היה ככה - הוא היה עוצר את זה. ציינתי שבכיתי ואמרתי כמה פעמים שאני לא רוצה ושזה כואב לי. הוא אמר שהוא לא הסתכל על זה ושהוא היה עסוק בעצמו".



מה המסר שאת רוצה להעביר לחברות שלך?
"אני חושבת שמה שהכי עזר לי זה שסיפרתי מהר מאוד לקרובים שלי והם תמכו בי ואמרו לי מה לעשות. הכי חשוב זה לדאוג לעצמי. שאני אהיה חזקה ושקטה מבפנים. בהתחלה התלבטתי אם להגיש תלונה או לא - אבל אז הבנתי שזה הדבר נכון לעשות".



בסוף הראיון סיפרה המתלוננת על תגובת הסביבה ואמרה: "לחברות שלי היה מאוד קשה בהתחלה. יש כאלה שעדיין לא מאמינות שזה קרה לי וחושבות שאני מספרת סיפור".