בית נשפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) את מעצרו של אלון קסטיאל בארבעה ימים עד ליום שישי, וזאת לאחר שהמשטרה הגישה הצהרת תובע לבית המשפט, לפיה בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום בגין עבירות מין חמורות. עד כה 14 צעירות התלוננו במשטרה נגד קסטיאל, אולם לא ברור כמה מהן יכללו בסופו של דבר בכתב האישום שיוגש נגדו.



בפרקליטות טרם החליטו האם לכלול בין העבירות המיוחסות לקסטיאל גם מעשי אונס, אולם גם כך, מיוחסים לו, על פי הראיות שהתגבשו במהלך החקירה, ביצוע עבירות מין חמורות נגד מרבית המתלוננות. פרקליטיו של קסטיאל, עורכי הדין מיטל דנינו ורועי בלכר, ביקשו לשחררו בתנאים מגבילים, אולם בית המשפט דחה את הבקשה. 



כזכור נגד קסטיאל התלוננו 14 נשים על מעשים שביצע בהן בניגוד לרצונן. במהלך החקירה שהתנהלה במרחב יפתח במשטרה, נערכו עימותים בין קסטיאל לבין מרבית המתלוננות נגדו. במהלך חקירתו בכחיש קסטיאל את החשודות המיוחסים לו וטען כי כל היחסים שניהל התקיימו בהסכמת המתלוננות. במהלך העימותים, הטיחו בו הצעירות כי פגשו בו במועדונים שחלקם היו בבעלותו, התלוו אליו באמתלות שונות לביתו, למחסן וללופטים בעיר, שם ביצע בהן מעשים מיניים ללא הסכמתן. 



עורכי דינו טענו כל הזמן כי אין שחר לטענות נגדו וכי מדובר ביחסים שהתקיימו בהסכמה ובעלילה שנרקמת סביבו. עם זאת, בהארכת המעצר האחרונה של קסטיאל, ביום שני, אמרה שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי-כץ בהחלטתה, כי "הוצגו בפני ראיות שמחזקות את החשד נגדו".



כזכור, בעקבות תלונות שהוגשו נגד קסטיאל החלה המשטרה בחקירה סמויה, במהלכה גייסה מתלוננות נוספות וניסתה לאתר קורבנות נוספות. עוד עולה כי  במהלך עדותן במשטרה סיפרה כל אחת מהמתלוננות כי קסטיאל שהכיר את מרבית במועדונים בהם בילו הוביל אותו באמתלות שונות לדירתו ולמקומות נוספים ושם תוך שהוא עושה כביכול שימוש בכוח תקף אותן מינית וביצע בהן עבירות מין חמורות לכאורה.



בין השאר ציינו חלק מהמתלוננות, כי קסטיאל התעלם מדרישתן שיחדל מעשיו תוך שהוא הודף אותן וממשיך בביצוע המעשים המתועבים. בין קסטיאל למתלוננות נגדו, שמספרן עלה עד כה ל-14, נערכו עימותים במהלכם הטיחו בו המתלוננות האשמות חמורות ואילו הוא המשיך לדבוק בגרסתו החל מחקירתו הראשונה ולכל אורך הדרך, לפיה כל היחסים בינו למתלוננות התקיימו בהסכמה מלאה שלהן ובעת שהיו בהכרה מלאה.