עם פרסום מאות אלפי מסמכים גנוזים בנוגע לפרשת ילדי תימן החטופים, שוחח הזמר ניסים גרמה עם בן כספית ואריה אלדד ב-"103FM", וסיפר כי גם הוא כמעט ונחטף כילד: "בני משפחתי אומרים שהייתי ילד יפה ולכן שמו עלי עין ואחרי שחטפו את אחותי שושנה, רצו לחטוף גם אותי. אבל כיוון שהיא כבר נעלמה השגיחו עלי במשך 24 שעות. המזל הוא שהיו לי דודים חזקים ששמרו בכניסה, ובכל פעם שהאחות הייתה מגיעה לאוהל היו מחביאים אותי מתחת למיטה. עד היום אחותי שושנה חסרה. אני הייתי קטן מכדי לזכור אותה, אבל אני זוכר את הסיפורים שסיפרו לי עליה".



 


"אותו סיפור, אותה שיטה, חוזרים בכל הארץ, בצפון ובדרום, אצל מאות משפחות", הוסיף גרמה. "אני מדבר איתכם מראש העין, הבירה של התימנים. רק מי שגר פה מבין. העדה הזו סבלה ואנשים, דור ההורים שלנו, הלכו לעולמם עם דמעות בעיניים, מתוך סבל וכאב. זה קורע את הלב לראות. היום זה יום שמח לעדה. יש היום חגיגה וצהלה. ובכל זאת, יש לי תחושת בטן שזה רק חלק מהכל, שנשאר משהו נסתר שלעולם לעולם לא נדע. והלוואי הלוואי ואני טועה". 

גרמה גילה אמפתיה כלפי המשפחות שאיבדו את ילדיהם האהובים: "אני מתפלל עבור המשפחות, האנשים, העדה. אני שמח שהדור שלי המשיך להילחם. אנחנו ממשיכים ונמשיך להילחם. הלוואי שבורא עולם יזכה אותי לחיות בשנים שבהן התעלומה תיפתר".

במהלך השיחה, אריה אלדד התפרץ לדבריו של גרמה ואמר כי "במשך שנים מי שדיבר על הנושא התייחסו אליו כאל חולה רוח". "זה מה שכואב", השיב גרמה, "ולהסתובב במדינה שלנו מדן ועד אילת ולראות את ההורים המבוגרים שהיו מדברים איתי, זה היה נורא. כתבתי שיר על פרשת ילדי תימן: 'תנו לנו לדעת ותנו לנו לבכות, כי כל הזמן כבשנו בפנים את הדמעות' כי אלו ילדינו ואנו בזכותם, נמשיך להילחם יום יום את מלחמתם".

על חשיפת המסמכים הוסיף: "אני רוצה להלל את ראש הממשלה, את השר צחי הנגבי ואת השרה איילת שקד".