מסכמים שנה. תוכנית האקטואליה של 103FM, בחרה את אנשי השנה שלה, כשספי עובדיה, דרור רפאל ורון קופמן ניסו להגדיר מי האנשים שייזכרו בשנה הזאת כגדולים ביותר, ובחרו גם את אירועי השנה שלהם. דרור רפאל בחר בבחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית כאירוע השנה. "זה רגע גדול לא רק בגלל הבחירה, אלא בגלל מה שהוא מסמל ברמה העולמית, גם בישראל", אמר, "השינוי שהחל ב'ברקזיט' והעולם שהולך ימינה. סוף עידן הפוליטיקלי קורקט, תופעות גדולות שמתרחשות יחד עם עלייתו של טראמפ. כמו כן, עושה רושם שבימים האחרונים של השנה קורים המון דברים. קרי נואם והרבה אנשים מתו רק בימים האחרונים. הלילה מתה דבי ריינולדס, אמה של קארי פישר, יום אחרי בתה. היא ראתה שהיא לוקחת לה את תשומת הלב ואמרה שגם היא רוצה משהו".
 
ספי עובדיה בחר את הרגע שלו ב-2016: "מינוי אביגדור ליברמן לשר ביטחון בחודש מאי. הפתיל שלו אף פעם לא היה קצר. הוא איש מחושב. זה הכל הצגה. הוא יודע מתי הפתיל שלו צריך להיות קצר ומתי ארוך. האירוע הפוליטי המשמעותי בישראל". רפאל אמר שעם פתיחת החקירה כנגד נתניהו והצטרפות אבי גבאי למפלגת העבודה עלולים לזוז הלוחות הטקטוניים בפוליטיקה הישראלית לכיוון של שינוי בשלטון. רון קופמן שהצטרף לשיחה אמר: "אבי גבאי לא יהיה פה ראש ממשלה והוא לא מתיימר". עובדיה תיקן: "הוא דווקא כן מתיימר".
 


קופמן בחר את אירוע השנה שלו: "היו הרבה רגעי שפל, לאו דווקא רגעי שיא. אירוע השנה מבחינתי הוא האולימפיאדה בריו, לאו דווקא בגלל ההישגים הספורטיביים, אלא בגלל שמדינה בצרות כמו ברזיל הצליחה להרים את המפעל הגדול ביותר בעולם, חוץ ממלחמת עולם. נתוני הפתיחה בברזיל עם המצב הפוליטי במדינה לא היו בשיא. היו חששות מנגיף הזיקה ומהארגון הלקוי. 17 יום של חששות, שבאיזשהו מקום התבטאו בהצלחה. אני עוד לא יודע מה יהיו האפקטים על ברזיל כשהחשבונות יתחילו להגיע. אגב, ברזיל היא לא סין ולא נמחצו שם הפאבלות, שכונות העוני".
 
קופמן ציין גם את הטרור העולמי: "קרה פה משהו. אם ישראל הייתה בירת הטרור של העולם בכמות האירועים, היום באירופה פוחדים הרבה יותר מאיתנו. למשל החששות בצרפת במהלך היורו (אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות) ומה שקורה בכל בירה אירופאית גדולה. המדיניות השתנתה. ישראל, עם כל הבכי והנהי, לא בדיוק מעניינת. פליטים מסוריה מציפים את אירופה ואנחנו עם הקטע שמגיע לנו ואנחנו מסכנים, אנחנו די מגעילים את העולם. זאת המציאות". עובדיה הוסיף: "זה מייצר אקלים נוח להנהגה הישראלית, שמעדיפה שלא יתעניינו בנו ולא יתעסקו בכיבוש ובסוגיה הפלסטינית. זה מסביר למה הימין מתבסס פה היטב בשלטון".
 
קופמן העיר: "הימין עולה בכל העולם. אני לא בדיוק יודע למה בישראל קוראים ימין. את מפעל ההתנחלויות לא הימין הקים. הימין רק פינה שטחים, אבל הם נהנים להיקרא ימין וארץ ישראל הקדושה וגאולת הארץ. הדבר היחיד שהימין כן עשה זה פתח כאן שתי מדינות. מדינת יהודה שמעבר לקו הירוק, ושאר ישראל שמממנת את מדינת יהודה. אני לא רואה בשטחים זקנה בת 84 שוכבת במסדרון של קופת חולים. אני כן רואה את ח"כ סמוטריץ' מקבל 135 מיליון שקל לאבטחת שטחים יהודים במזרח ירושלים. איפה המשטרה? לא מאבטחים?".