רצח התאבדות בעכו: גופת אישה בת 38 שככל הנראה קפצה מגובה של שש קומות ברחוב נתיב חטיבת גולני נמצאה הבוקר (רביעי) בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה ובסריקות שנערכו בדירתה אותר ילד בן 5 עם סימני אלימות קשים, מותו נקבע במקום ונסיבות האירוע נבדקות. פרמדיק מד"א מיכאל יוחנוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו למרגלות הבניין אישה כבת 35 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".



יוחנוב הוסיף: "יחד עם המשטרה עלינו לבניין ובאחת הדירות אותר ילד כבן 5 ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים, לצערנו לא נותר לנו מה לעשות אלא לקבוע את מותו במקום". על פי הממצאים הראשונים, הילד עצמו נדקר. החקירה הראשונית מתמקדת ברצח והתאבדות, אבל במשטרה לא פוסלים שאולי מדובר ברצח כפול. כרגע המשטרה מתמקדת באופציה שמדובר ברצח והתאבדות. 



האם קפצה מהקומה השישית. צילום: דוברות מד"א
האם קפצה מהקומה השישית. צילום: דוברות מד"א



כוחות משטרה בבניין המגורים בעכו. צילום: דוברות מד"א
כוחות משטרה בבניין המגורים בעכו. צילום: דוברות מד"א



ביום ראשון נמצאה גופתה של אישה בת 36 וארבע בנותיה, שתי נערות בנות 12, ילדה בת 7 ופעוטה בת שנתיים בירושלים לאחר שרצחה את בנותיה, הציתה את הדירה והתאבדה. האישה  כוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותן. כוחות כיבוי אש ומשטרה רבים הגיעו למקום. המשטרה פתחה בחקירה וכל האפשרויות נבדקות. בדירה נמצא חבל תליה.



הדירה בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
הדירה בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



מחקירת השריפה שהתרחשה בדרך חברון בעיר ובה נספו אשה וארבע בנותיה, עולה הערב (שני) כי היא החלה בעקבות הצתה מכוונת של אחת המיטות בחדר הילדים. כתוצאה מכך, מוקד השריפה במיטה גרם להיווצרות עשן כבד, חום ופיח רב שנפלט לחדר ולשאר הדירה עקב בעירה לא מלאה שנגרמה מחוסר חמצן בחדר, תוצאה של סגירת החלונות והדלת בחדר. האירוע ממשיך להיחקר על ידי משטרת ישראל. הלוויותיהן של האם וארבע בנותיה התקיימו יחדיו בהר המנוחות בעיר.