קרוב לאלף בני אדם ליוו למנוחת עולמים היום (חמישי) את גיא כפרי, שעבד כנהג הסעות ונרצח בחיפה באירוע שעל פי החשד הנו פיגוע לאומני. כפרי, תושב נשר בן 48 נטמן במושב עופר לאחר שנרצח ביום שלישי. גיסו, שחר דרור, אמר בהלוויה: "כל הראיות מדברות על זה שגיא נרצח, נרצח כי הוא יהודי. זה הכיוון הלאומני. אנחנו מעודכנים ויש כיוונים בחקירה".



אמו ברטה ספדה לבנה בשעה ששאר בני המשפחה מיררו בבכי. "איבדתי את בני הבכור, שאהב מאוד את העבודה שלו כנהג הסעות. הוא היה בן יקר שהסיע ילדים עם מוגבלויות, ועכשיו הילדים שואלים כל העת את הוריהם איפה גיא שתמיד דאג להם ועזר להם. לי ברור מה אני חושבת על הנסיבות. אני מקווה שכוחות הביטחון ילכדו את מי שעשה את זה, חי או מת. זה לא יסגור לי מעגל לצערי, אבל אולי ימנע דברים נוראים בעתיד".



חברים סיפרו כי גיא היה אדם שדאג לזולת. חבר אחר הוסיף שכפרי היה איש שהרבה לתת מעצמו. "הוא תמיד רצה לעזור ולסייע. אופי העבודה שלו היה כזה", סיפר החבר.



מצוד אחר החשוד



במשטרה החליטו להגדיל את הכוחות במסגרת המצוד שמנהלים אחרי חשוד אפשרי במה שנראה אירוע על רקע לאומני. במהלך האירוע כאמור נרצח כפרי ונורה יחיאל אילוז המאושפז במצב בינוני בבית החולים רמב"ם.



בתוך כך שוטרים פשטו אתמול בצהריים על בית נטוש בשכונת חליסה בעיר בעקבות מידע חדש שהגיע לידי שב"כ. בינתיים גוברים הקולות לפרסם את שמו ותמונתו של החשוד כדי שאזרחים יוכלו לסייע באיתורו ולהוביל למעצרו. יש הטוענים גם כי "במשטר המנסים להפוך אירוע פלילי לאירוע לאומני".




זירת הירי ברחוב הגיבורים בחיפה. צילום: אפי שנפר, תיעוד מבצעי מד"א
זירת הירי ברחוב הגיבורים בחיפה. צילום: אפי שנפר, תיעוד מבצעי מד"א