אחרי שבשבוע שעבר הצגנו בפניכם את ליזי הקטנה ושלושה גורים נוספים, השבוע תכירו את האחים קוקוס אבטיח פפאיה ו-וומפי. קוקוס החביבה היא כלבה אנרגטית ומאוד חברותית. אחיה, אבטיח רגוע יותר, קצת חששן (בעיקר מגברים). אך מרגע שמתחבר, מדובר במתיקות כובשת. האחים בני שנה כמעט, תתאהבו בהם ללא כל קושי, אולם הם לא כלבים ל"מתחילים". חלק מהכלבים במקלט לכלבים עברו בחייהם איזה קושי או טראומה. מחוויית נטישה ועד התעללות.



קוקוס והאחים שלה צריכים שיקום וזקוקים לאנשים עם יותר ניסיון. הם הגיעו לכלביה לאחר שנמצאו, יחד עם אמם, כשהם בני שבועיים, חולים, באמצע מבול כשהם נטושים בפרדס. הם טופלו והחלימו. לקוקוס יש בעיה בירך, שכרגע אינה מפריעה, אך יתכן שבעתיד תצטרך ניתוח.



גותהם הגיעה כשהייתה בת חודשיים. עכשיו היא כבר גדולה, בת שנתיים וחצי. כלבה פשוט מתוקה שאוהבת ליטופים.



הכלבה גותהם. צילום: דרור יוגב



"ליידי" כבר אמרנו, פראיירית היא לא! שמעו סיפור:


גותהם שוכבת לה ונהנית מקרני השמש, כשמתקרבת אליה חבורה של כלבים שובבים שחושבים להפיג את השעמום ע"י הצקה והטרדה. כמו חבורת רחוב הם שולחים "נציג" ראשון כדי להפריע את מנוחתה. הוא ניגש, נושך ומושך. פעם.. פעמיים והליידי השלווה קופצת ובנהמה קרבית שולחת אותו חזרה לחבריו למצוא להם בידור אחר.



הכלבה גותהם והמטרידים. צילום: דרור יוגב



בפינת הטיפ השבועי אנו גאים לארח את ד"ר רפי קישון, מחבר הספר "כלבים - גידול טיפול אהבה"


מתכון מהיר ובריא לכלב ( גם לחתול) שקל להכין בבית:


המתכון המהיר של דר' רפי קישון:


מלת הקוד : ל.ב.ק.ש = לחם-ביצה-קוטג'-שמן



החומרים: ביצה, פרוסת לחם מלא חתוכה לקוביות, -1-½- כף שמן חמניות/ תירס/קנולה, כף קוטג' -9%-5%.


אופן ההכנה: ערבבו את כל החומרים בקערה, המתינו 4 דקות שהלחם יספוג את הרוטב , והכניסו למיקרוגל בחום גבוה למשך 2-1 דקות, או לחילופין, ניתן לטגן במחבת לכדי חביתה.


זהו-מוכן!


להגיש את האומלט המהיר כשהוא פושר , מקושט בעלי ריחן טריים.




מחכים לכם בצער בעלי חיים ברחובות. לפרטים נוספים: 08-9460135