הוארך היום (שישי) בתשעה ימים מעצרו של החשוד בירי שגרם למותו של גיא כפרי ז"ל (48) ולפציעתו של הדיין יחיאל אילוז ביום שלישי האחרון. לאחר הדיון אמר פרקליטו של החשוד, עו"ד ראפת אסדי: "אני מצהיר שאם יתווסף חשד נגד מרשי לביצוע הרצח ממניע לאומני בין אם במישרין ובין אם בעקיפין אתפטר מייצוג שלו".



לדבריו המשטרה והשב"כ הוציאו צו איסור פרסום על כל פרט מהחקירה. לאחר פגישתו עם החשוד, אמר עורך הדין: "אני ניזון מבני המשפחה שטוענים לניקיון כפיו ולא מעבר. בכל מקרה אין לי כוונה לייצג אדם אם והיה והוא מעורב באירוע על רקע לאומני. אני רוצה לקוות שזה לא המקרה וממתין להתפתחות החקירה כדי שאוכל להתייחס".



בתוך כך בני משפחתו של הצעיר מחיפה שחשוד ברצח ובניסיון רצח, מאמינים בחפותו. מקורבי המשפחה אמרו ל"מעריב אונליין" שהם במצב נפשי קשה, נוכח השעות מורטות העצבים שעברו עליהם מאז נחשד בנם ברצח ובניסיון הרצח בעיר, וגם נוכח החיפושים האינטנסיביים של כוחות הביטחון בבתי המשפחה בשכונת חליסה בבירת הכרמל.



אביו של החשוד אמר: "אני לא חינכתי את הילדים שלי לפגוע באחרים. אנחנו מאמינים בחפותו, ונמתין להתפתחויות בחקירה". אסיל, בת זוגו של החשוד הוסיפה: "אני ממתינה שכל הדבר הזה יסתיים כדי שנתארס", אמרה.



גיא כפרי ז"ל. צילום: פייסבוק
גיא כפרי ז"ל. צילום: פייסבוק



"לא נמלט מהמשטרה"



עורך דינו של החשוד אמר מוקדם יותר כי החשוד הסגיר את עצמו אמש למשטרה לאחר שהבין שהמשטרה מחפשת אחריו. לדבריו הוא הגיע באופן עצמי לבית של דודו בכפר מאכר בצפון. "הוא היה עייף ורעב, ביקש לאכול ולאחר שהבין מדודו שכל המדינה מחפשת אותו, הוא ביקש שיסגיר אותו למשטרה. הדוד התלווה אליו לתחנת המשטרה הסמוכה בעכו, והוא כרגע נמצא תחת חקירה אינטנסיבית הן של המשטרה והן של השב"כ".



עורך הדין הוסיף: "אנחנו משוכנעים שלא ידע שהמשטרה מחפשת אחריו, וזה שלקח לו יומיים לענות לטלפון – זה לא אומר שהוא היה נמלט מהמשטרה. נחכה להתפתחויות ונראה איך זה יתגלגל".