ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה הלילה (ראשון) בסמוך למחלף בר אילן הם יוסי מזרחי וניראל כהן. השניים, בני 19 ו-22, היו בדרך למסיבת יום הולדת של ניראל בתל אביב. ניראל נהג באופנוע והרכיב את יוסי. בדרך, הוא פגע ברכב, איבד שליטה על האופנוע והשניים עפו איתו מהגשר עליו היו, בין כביש 4 לכביש 471. כוחות ההצלה העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים תל השומר כשהם במצב קשה מאוד ואנוש, אך הבוקר נקבע מותם בבית החולים.



פרמדיק מד"א, אמג'ד מוברשם, שטיפל בפצועים סיפר: "כשהגענו עם הניידת טיפול נמרץ לכביש 4 ראינו את שני רוכבי האופנוע שוכבים על הכביש מחוסרי הכרה כשהם סובלים מפציעות קשות. אזרחים נסערים שהיו במקום סיפרו לנו שהם נפלו מהגשר. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבי"ח תל השומר הסמוך כשפצוע אחד במצב קשה מאוד והשני אנוש".



חבריהם הספידו אותם בפוסטים מרגשים בפייסבוק עת נודע על מותם. "שומע רגע אחי, זוכר לפני שבוע שישבנו ושאלת אותי כמה זמן נשאר לך לשירות? אז עניתי לך 10 חודש אני בחוץ, יא צעיר. לך יש עוד הרבה זמן. אז זהו שלא אחי, ניצחת אותי במלחמת הפז"מ הזאת. אתה השתחררת ראשון, השתחררת לגמרי מהכל. אתה כבר לא חייב שום דבר לאף אחד בעולם הזה, הרע הזה, והלא פייר הזה. אני אוהב אותך, אתה מלך העולם. אני בכלל לא מוכן למחשבה הזאת שלא נשב יותר יחד, לא נרכב יחד, לא נצא יחד, כלום. הכל נעצר בבום כזה כמו ברקס ב-200 קמ"ש. בן אדם זהב עם לב זהב, חבר אמיתי לחיים, כזה שאומר הכל בפנים ולא מסתיר כלום. אני לא מאמין שאני אשכרה מספיד אותך עכשיו ואתה כולה בן פאקינג 19. שמור עלי מלמעלה אח שלי, גבר על, צעיר לנצח. אוהב אותך עד אינסוף, יוסי מזרחי".





אביהו מולגן ספד לניראל כהן: "עוד חבר, שכן וילד יקר שהלך לעולמו... חבר'ה די לאופנועים. לפני שבוע בקשתי ממנו שימכור אותו והוא אמר לי עוד מעט אני מעיף אותו.... הוא לא הספיק. תהיה נשמך צרורה בגן עדן".