בחדשות 2 נחשף הערב קטע מהשיחות המרובות שהתקיימו בין מו"ל "ידיעות אחרונות" לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו איש העסקים ארנון (נוני) מוזס אמר לנתניהו כי "אם אני ואתה נסכים על חוק אעשה כל מה שביכולתי שתהיה פה כל זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר". לפי חדשות 2 מספר מקורבים תווכו ביניהם על מנת שייפגשו, והמשטרה תגבה עדויות מכולם. גם עיתון "הארץ" פרסם הערב פרטים חדשים על השיחות בין השניים, לפיהם מוזס הציע לנתניהו לבחור עיתונאים מטעמו והבטיח להעסיקם בכלי התקשורת של קבוצת "ידיעות", בתמורה לקידום הצעת חוק שתחייב את החינמון "ישראל היום" להימכר בתשלום.



לפי חשיפת חדשות 2 ביום ראשון, השיחות של נתניהו עם מוזס נסובו לפי ההערכות על הצעה לסגירת "ישראל היום", ובאופן ספציפי - סגירת גיליון השבת, שמתחרה במוסף הדגל של ידיעות, שבעה ימים. לפי הפרסום בערוץ 2, ייתכן שמוזס ונתניהו דנו בתשלום בעבור סגירת היומון, דבר שהיה אמור להניב למוזס סכומים משמעותיים. בתמורה, "ידיעות אחרונות" היה אמור לשנות את הקו שלו כלפי ראש הממשלה. עוד דווח בחדשות 2 כי אם יהיה כתב אישום, מוזס יהיה עד תביעה ונתניהו יהיה הנאשם.



כמו כן נחשף על ידי בן כספית, כי ההקלטה של השניים שהביאה לפתיחת החקירה נמצאה במהלך חקירתו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו, החשוד גם הוא בעבירות של מרמה. במהלך החקירה בעניינו של הארו, תפסו השטרים חומרים רבים בביתו, בהם מסמכים, מחשבים וטלפונים ניידים, אז נתקלו גם בתיעוד השיחות בין נתניהו למוזס. במהלך חקירתו של הארו נטען כי בוצעו ניסיונות לגרום לו להפוך לעד מדינה, אך הוא סירב. 



ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, הגיב לחשיפת ההקלטות וקרא לנתניהו להתפטר. "המאפיה נחשפה. אם לנתניהו היתה טיפת כבוד לעם ישראל הוא היה מתפטר הערב. לא ניתן לתמנונים לחנוק לנו את המדינה".





עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב סבאג, המייצגות את ארנון (נוני) מוזס מסרו: "אנו מנועים מלהגיב מטעמי החקירה, ולפיכך לא נתייחס לפרסומים שונים, שהיו ושיהיו. אנו מציעים להמתין לסיום החקירה, אז תתבהר התמונה המלאה. מובן, כי אין לפרש תגובה זו כאישור למה שפורסם עד כה".