ראש עיריית רמת גן המיתולוגי צבי בר, הורשע בחודש פברואר האחרון בקבלת שוחד בהיקף של כשני מיליון שקל. בית המשפט העליון קיבל בחודש שעבר את ערעורו והפחית את עונשו לשלוש שנות מאסר בפועל. בנוסף, התקבל גם ערעורו לגבי גובה הקנס שישלם והוא הופחת ביותר מחצי. "אני לא מצטער על הטעויות הגדולות שעשיתי לאורך השנים - אני רק מצטער על זה שאני הולך לכלא כי יהיה לי משעמם שם", אמר היום (שבת) בראיון בערוץ 2, "בית המשפט העליון פסק אחרת משחשבתי. אני מקבל את זה - מה אפשר לעשות?". הוא הוסיף: "השופט טעה זה לא אני".



בר בן ה-81 צפוי להיכנס לכלא ב-1 בפברואר. "על חלק מהדברים הייתי צריך לקבל צל"ש", הסביר, "מוכן להתערב שהייתי נבחר שוב לראשות העירייה אם הייתי רץ". הוא טען כי הוא מנסה לעודד את ריבה, רעייתו מזה כ-60 שנה אך לא מצליח. "אם אבא שלי היה חי - הוא היה מת מיד אם הוא היה יודע שאני בכלא", אמר, "אני הולך לכלא עם ראש מורם וכתף כפופה".



"היו יכולים לוותר על לשלוח אותי לכלא", גרס בר וציטט את שופט העליון שאמר שקשה לו לשלוח אדם בן 81 לכלא. "לא רוצה להשתמש במילה שאני לא אוהב - 'חמלה' - אבל לשופט צריכה להיות חמלה", אמר ראש העיר המיתולוגי, "תפסו את צבי בר ושמו אותו על חבל התליה. חבר שלי אמר שזה גזר דין מוות, כי גם התלוי חושב שהוא ייצא מזה בחיים". הוא סיכם: "אני מסתכל אחורה בגאווה ואומר: עשיתי את שלי. אני מקבל פה מכה שאולי מגיעה לי".