מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס הגיע הבוקר (שני) לחקירה נוספת במשטרה. זו הפעם השלישית שמוזס נחקר בנוגע לשיחות שקיים לכאורה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפרשה שזכתה לכינוי "עיתון תמורת שלטון". גם עורך ידיעות אחרונות, רון ירון, הגיע למסור עדותו במשטרה. זו הפעם הראשונה שירון נקרא להעיד בפרשה זו. יש להדגיש כי ירון לא נחקר באזהרה.



מהמשטרה נמסר כי החוקרים עושים את כל המאמצים על מנת לסיים את חקירת מוזס כבר בימים הקרובים, זאת על מנת שיוכלו לחקור את ראש הממשלה פעם נוספת בהקדם. כרגע ישנן דמויות נוספות שנקראות למסור עדות בפרשה.



יש שחשבו כי מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, ייקרא לחקירה, אך הוא מצדו אמר: "לא זומנתי לחקירה ואני גם לא מעריך שאזומן". 



אתמול נחקר מוזס בפעם השנייה להיחקר במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה בפרשת ההקלטות בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויצא משם רק אחרי יותר משמונה שעות. על פי דיווח בגלי צה"ל, מוזס עומת עם תמלילי ההקלטות של שיחותיו עם ראש הממשלה.



נתניהו עצמו, התייחס הבוקר בישיבת שרינו לחקירות נגדו, על רקע הפרסומים הרבים ואמר: "מטבע הדברים, אני לא יכול להיכנס לגופם של דברים. מה שאני יכול לומר לכם זה שיש קמפיין של הדלפות מגמתיות שנועדו להטעות את הציבור ולעוות את התמונה האמיתית כאילו היו כאן עבירות שלא היו, והדברים הללו יתבררו בהמשך". 


שלשום ואמש פרסם עיתונאי ערוץ 2 גיא פלג ב"אולפן שישי" וב"חדשות סוף השבוע" תמלילים של השיחות בין השניים, שמהם עולה כי הם "סוחרים" בעיתונאים ובודקים את מי יוכל מוזס להעסיק ואת מי יוכל לרסן ולהשתיק כדי לשנות את אופי הסיקור העיתונאי של נתניהו ולעשותו אוהד יותר, בתמורה לצמצום כוחו של מתחרהו של "ידיעות אחרונות", החינמון "ישראל היום".