הסיוט הגדול ביותר של כל הורה הם הרגעים שבהם הילדים נמצאים שלא תחת השגחתם. מקרה האונס של הילדה בת ה-11 בתוך תחומי בית הספר זעזע הרבה מאוד הורים ותלמידים, שחוששים כעת לשלום ילדיהם בבתי הספר. כזכור, לפני כשנה חרב על הילדה עולמה, לאחר שעובד זר ממוצא סודני, הצליח לחדור את גדר חצר בית הספר, תפס אותה בגרונה וגרר אותה למקום מסתור, בלי שאף אחד שם לב למה שקורה סביבה. הוא ביצע בה מעשים מגונים קשים, ולאחר מכן ברח מהמקום. הילדה סיפרה על כך מיד לחברתה ולמורה, שהזמינה במהירות את המשטרה. 



חמישה חודשים לאחר מכן, נכנס נהג משאית ליישוב אורנית, ופגש באישה שעשתה ג'וגינג, ביקש ממנה הוראות הכוונה ואז החליט לתקוף אותה, וניסה לבצע בה עבירות מין בחורשה ליד. היא הצליחה להיאבק בו, ובסופו של דבר לזכור גם ממספר הזיהוי של המשאית. קצין הבטיחות של היישוב התחקה אחר המספר במצלמות, והוא נעצר. בשלב זה נלקחו ממנו בדיקות DNA כשהוא היה במעצר, ואז הוא שוחרר עד להגשת כתב אישום. במאגר התגלה הצלבה בין התקיפה השנייה לתחתוניה של הילדה הקטנה.



רב פקד אסף ברנס אמר, ראש אגף החקירות ביפו, סיפר בריאיון לרשת ב' על מה שקרה ועל הדרך שבה נתפס החשוד: "מבחינת DNA זה נקרא ראיית פלדה, אי אפשר לצאת מזה.  הילדה הקטנה שלנו, ואני חד משמעית קורא לה שלנו, נחקרה בחקירות ילדים כיוון שמדובר בעבירת מין מתחת לגיל 14, אנחנו השוטרים לא יכולים לגבות עדות שכזאת. היא נתנה תיאור מלא בבחור עם חזות ערבית, גם מבחינת החשוד וגם מבחינת ה-DNA. 



"בשלב מסוים הבנו שאנחנו מצליחים להצליב את התוצאות. הבנו שהצעיר חשוד בביצוע ניסיון אינוס ומעשים מגונים בילדה בת 11 בבית ספר, במהלך שגרת לימודים רגילה". 


אלמלא מאגר ה-DNA לא הייתם מגיעים אליו 
"נכון, זה כלי מאוד חשוב. האירוע קרה בתוך רחבת בית ספר, הוא הסיג גבול, אנחנו חייבים". ניסינו להבין במי מדובר, ולהתעמק בפרטים שלו. ואז מצאנו קשר למה שקרה במרץ 2016. הוצאנו צו מעצר, הוא נחקר, קשר את עצמו מבחינת עבודה לאזור, אבל לא קשר את עצמו לאירועים. אני ממליץ להיות קשוב לילדים כשהם מתלוננים לדברים כאלה. בית הספר עשה את זה במיידי. הילדה התלוננה ביחד עם ההורים, וטיפלנו בילדה בכפפות של משי". 
"יש התקדמות משמעותית בקשר לחשוד במקרה ויכול להיות שהוא תקף יותר מפעמיים. זה מה שאנחנו עושים כרגע. בזמן הארכת המעצר אנחנו מחפשים תיקים נוספים בעלי דפוס פעולה דומה. לא יכול להגיד אם זכור לי מקרה דומה. היה עוד מקרה בסוף דצמבר שהיתה פריצה לדירה ומספר ימים אחר כך הגיעה טביעת אצבע והבחור נעצר עד תום ההליכים.