פרשות 1000 ו-2000, שנמצאות תחת חקירת משטרה, נמשכות גם בשעות אלה. לאחר שבשעות הבוקר הגיע עורך ynet לשעבר, ערן טיפנבורן, למשרדי יחידת להב 433, על מנת למסור עדות, כחלק מפרשה 2000, החוקרת את השיחות שהתקיימו לכאורה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות ארנון נוני מוזס, הגיע שעה קלה לאחר מכן השר לאיכות הסביבה וענייני ירושלים, זאב אלקין, על מנת לתת את עדותו, ככל הנראה בכל הקשור לחלקו בפרשת חוק "ישראל היום". אלקין מצטרף לשורת נחקרים הולכת וגדלה, בפרשה שממשיכה להסתעף בימים האחרונים. 

עוד לפני כן, הגיע, כאמור, טיפנבורן ששמו עלה בתמליל השיחות שהתקיימו בין נתניהו למוזס. ככל הנראה, אחרים ששמותיהם עלו בתמליל גם כן יגיעו למסור עדות בהמשך, כשהמטרה של המשטרה היא לבדוק האם היו עוד מעורבים בקשר שנוצר לכאורה בין השניים, ורק לאחר מכן יתואם מועד נוסף לחקירה נוספת של ראש הממשלה נתניהו. 

מצעד העדים בפרשה לא עוצר, ואחרי עורך "ישראל היום" עמוס רגב, שמסר ביום שלישי עדות במשטרה, הגיע אתמול תורו של העיתונאי, שדר רדיו ירושלים ופרשן הספורט אבי רצון להיפגש עם חוקרי היאח"ה כדי להשיב על מספר שאלות הקשורות לפרשה בה נבדק הקשר בין נתניהו למוזס בעניין חוק ישראל היום.
רצון הגיע למסור עדות בלבד, וזאת אחרי ששמו עלה בהקלטות שביצע בשעתו ארי הרו, ראש מטה הסגל לשעבר בלשכתו ראש הממשלה, בעת הפגישות בין נתניהו למוזס. בין השאר נמצא בתמלילי השיחות הבקשה לכאורה של נתניהו ממוזס לשנות את מדיניות הביקורת נגדו בעיתון ידיעות אחרונות.

באותה שיחה, כשמוזס מבקש מנתניהו למנות לו עיתונאים ימניים אותם הוא מתחייב לצרף מיידית לעבודה בידיעות אחרונות כדי שיובילו את השינוי המיוחל, נוקב ראש הממשלה בשמו של העיתונאי ופרשן הספורט רצון, אולם מוזס לכאורה דוחה את ההצעה. בתום שעתיים, במהלכם כאמור השיב לשאלות החוקרים, עזב רצון את משרדי היאח"ה מחויך ורגוע. אחריו הגיע למסור עדות באותה פרשה מנכ"ל משרד התקשורת וראש מטה הבחירות של הליכוד במערכת הבחירות האחרונה, שלמה פילבר.