אלימות כלפי עורך דין בתוך אולם בית המשפט. עורך הדין בני נוימן מהסניגוריה הציבורית הותקף הבוקר (שישי), על ידי חשוד אותו הגיע לייצג, בתוך אולמה של השופטת דנה עמיר בבית משפט השלום בתל אביב. עו"ד נוימן ספג אגרוף בפניו, התמוטט, אולם לאחר זמן קצר התאושש ועזב את האולם. השופטת עמיר הפסיקה את הדיון ושלחה את החשוד להסתכלות, לא לפני שהוציאה את הנוכחים מן האולם.



הבוקר הגיע עו"ד נוימן לייצג לקוח החשוד בתקיפת נהג אוטובוס, שהמשטרה ביקשה להאריך את תקופת מעצרו לצורכי בדיקת הסתכלות. עו"ד נוימן פנה אל החשוד כשזה היה בתוך תא העצורים. תוך כדי שהוא מסביר לו את עמדת המשטרה והכוונה להאריך את תקופת ההסתכלות לנוכח עברו נפשי, שלח לפתע החשוד אגרוף היישר לפניו של עו"ד נוימן וזה עף לאחור והתמוטט על הרצפה.



הוציאה את הנוכחים מהאולם. השופטת דנה אמיר. צילום: באדיבות הנהלת בתי המשפט
הוציאה את הנוכחים מהאולם. השופטת דנה אמיר. צילום: באדיבות הנהלת בתי המשפט



ואכן השופטת אמיר הורתה על הפסקת הדיון, הוציאה את הנוכחים מהאולם ושלחה את החשוד לתקופת הסתכלות נוספת לאור חומרת האירוע. "כרגע מצבו של עוד נוימן טוב והוא מתאושש, אבל הוא בהחלט הופתע מהמהלומה שספג. מדובר בחשוד בעל רקע נפשי", אמר דובר הסנגוריה הציבורית.



מהסניגוריה הציבורית נמסר בתגובה: "הסניגוריה הציבורית אינה מקבלת פגיעה בסניגורים הפועלים מטעמה. בעבר במקרים הנדירים בהם הופעלה אלימות או איומים כלפי הסניגורים ביקשה הסניגוריה להשתחרר מייצוג וכך קרה. נסיבות המקרה הנוכחי נבדקות כעת".