איש העסקים ארנון מילצ'ן הזהיר היום (שני) את ח"כ דוד אמסלם (ליכוד) מפני תביעת לשון הרע, אם לא יחזור בו מדברים שאמר ביומיים האחרונים בתקשורת על כך שמילצ'ן יזם את הפנייה למשטרה בפרשה 1000, בו נחשד ראש הממשלה בנימין נתניהו בקבלת טובות הנאה מאיש העסקים. במכתב ששיגר עורך דינו של מילצ'ן, בועז בן ציון, לאמסלם, הוא נדרש "לחזור בך תוך 48 שעות מהתבטאויותיך נגד מר מילצ'ן, להתנצל בפומבי עליהן ולחדול לאלתר מלהשמיע דבר בלע שקריים".



על פי בן ציון, ח"כ אמסלם התראיין בין היתר ב-103fm, ובראיונות האלה "טענת כי מר מילצ'ן פנה מיוזמתו למשטרת ישראל ביחס לפרשה המכונה תיק 1000, במטרה להביא לסיום כהונתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, לא פחות. "אמירות אלה - ונוספות - הן השמצות פרועות, שלוחות רסן ומשוללות יסוד. מדובר בהתבטאויות כוזבות העולות לכדי לשון הרע".



בראיון שנתן ח"כ אמסלם לניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל, אמר אמסלם על מילצ'ן כי "אם זה נכון מה שמילצ'ן מספר, אז הוא איש בזוי. (לדבריו) למחרת נתניהו גם התקשר אליו ואמר, שכחת גם את הגורמט. הוא רוצה להשפיל את נתניהו. כל כמה ימים מגיעה עוד ידיעה. בהתחלה סיגרים, אחרי זה שמפניות, ששדרגו אותן לוורודות. עכשיו יש גם תכשיטים ובשבוע הבא יהיה עוד משהו. יש פה שיטה שהרעיון שלה הוא להבאיש את נתניהו בעיני הציבור".




"למה שמילצ'ן בכלל ילשין? למה שילך למשטרה?", תהה ח"כ אמסלם. "אל תהיו תמימים. מה, ניצב מני יצחקי חלם בלילה שמילצ'ן נתן איזו מתנה וטס לארה"ב לשאול אותו ולבדוק וגם שאל אולי יש לך איזו חשבונית מלפני 15 שנה? מילצ'ן הכין. יש פה אינטרסים. מילצ'ן לדעתי החליט 'לפתוח' מסיבותיו שלו. אחרי זה נבין למה. אבל בוודאי שיש פה סיבה. המשימה היא בכלל לא המשטרה. המשימה היא דעת הקהל".