לצד סיפורה של דור סלע ושני בניה, בנימין ויוסף, שנרצחו היום (שבת) במגדל, נחשפים הערב סיפוריהם של נחמן עתיה (11), שנרצח גם הוא בדירת ושל אחיו נתן שהצליח לברוח מהזירה. 

ישראל עתיה, אביהם של נחמן ונתן, סיפר היום: "בשבת בצהריים קיבלתי הודעה שבנאדם פה במגדל רצח את שני הילדים שלו ואת אשתו, וידעתי שהילדים שלי אמורים להיות מוזמנים לסעודה אצלו בבית. הייתה שם המולה נוראית ולא יכולתי להתקרב למשטרה לנדב פרטים. אחד העובדים של מד"א, שהסברתי לו שאני אבא של הילדים שהיו שם, מיד שאל אותי - 'הבן שלך זה נתן? ואמר לי שהוא פצוע קל וכבר הוטס לבית החולים. אבל אני ידעתי שיש לי שם עוד בן בתוך הזירה". 

נתן, שנפצע קל
עתיה המשיך להעיד על המשך הדברים הקשים: "חזרתי הביתה לראות אם הוא חזר הבייתה. מיד אחרי שראיתי שהוא לא שם, חזרתי בחזרה למקום - ואז כבר דרשתי בכל תוקף מהשוטרים שיתנו לי פרטים. תוך כמה דקות הביאו לי שוטר עם פמליה של אנשים, חוקרים כנראה, והוא אמר לי שהוא לא יכול לנדב פרטים, אבל הבנתי לפי הפנים שלו. אמרתי לו 'אני רוצה לראות אותו' הוא אמר 'אני לא יכול'. הבנתי לפי זה שהוא נהרג".

ישראל ספד לבנו: "נחמן היה ילד נפלא, מה אפשר להגיד. הוא היום באורח נס לקח על עצמו לגמור את כל ספר תהילים. בליל שבת התחיל, היום בבית כנסת הוא סיים". מצבו של אחיו נתן, שנמלט מהזירה במהלך הטבח דרך החלון, מוגדר כקל – והוא מאושפז בבית החולים רמב"ם. 

דור סלע וילדיה בנימין ויוסף
כזכור, באירוע נהרגו תושבת מגדל דור סלע, שני ילדיה בנימין ויוסף (בני שנה ושנתיים) ונחמן עתיה. על גופותיהם נראו סימני אלימות קשים, ביניהם דקירות. חשוד ברצח, ככל הנראה אבי ילדיה, נדב סלע (28), נעצר קרוב למושבה זמן קצר לאחר מציאת הגופות. המשטרה הזרימה למקום כוחות רבים, והחלה חוקרת את הנסיבות המדויקות. הרצח היה אלים ביותר, ועל על פי עדויות במשטרה מדובר ב"אחד ממקרי הרצח הקשים ביותר שנראו מאז ומעולם בישראל". מצב הגופות היה קשה, ולפי עדויות של שכנים חלק מראשיהם של הילדים "כמעט ונערפו".