יום לאחר התרחשות תאונת הפגע וברח הקטלנית בג'אבל מוכבר, במהלכה נהרגה ילדה בת תשע תושבת המקום, הצליחו היום (שלישי) חוקרי מחוז ירושלים במשטרה לעצור את הנהג שהיה מעורב בתאונה . הנהג החשוד בדריסתה וגרימת מותה של הילדה הוא נהג אוטובוס בן 48, תושב ג'אבל מוכבר. הוא נסע בנתיב שבו פסעה הילדה, וככל הנראה פגע בה בחלקו הקדמי של האוטובוס. ככל הנראה, הוא המשיך בנסיעה מבלי שהבחין וחש בפגיעה בילדה.



כזכור, אתמול בסמוך לשעה 15:00 בצהריים, דווח במשטרה על תאונת פגע וברח בשכונת ג'בל מוכבר. צוותי מד"א היו בעיצומם של טיפולים בילדה, אך זמן קצר לאחר מכן, דווח כי ניסיונות ההחייאה להציל אותה לא צלחו - והם נאלצו לקבוע את מותה. הנהג הפוגע אותר ונלקח לחקירה, ובית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום ראשון 5.2.



חובש מד"א יעקב תמם, דנכח בזירה וטיפל בילדה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ילדה כבת 9 כשהיא סובלת מפגיעות קשות בכל חלקי גופה. ניסינו להציל את חייה, אך היא הייתה עם פגיעה קשה וללא סימני חיים, ובתוך זמן קצר נאצלנו לקבוע את מותה במקום". מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, אמר לאחר האירוע: "לנגד עינינו עומדים כל העת תושבי העיר באשר הם: משפחתה של הילדה, וביטחון כלל תושבי העיר, בהם תושבי מזרח ירושלים ולמענם נמשיך לפעול כל העת".