הרצח במושבה מגדל: בית משפט השלום בנצרת התיר היום (רביעי) לפרסם כי נדב סלע, הוא אבי המשפחה שרצח את אשתו, שני ילדיו ואת בן השכנים ביום שבת. ילד נוסף נפצע וניצל לאחר שהעמיד פני מת.

כזכור, ביום שבת אחר הצהריים הגיעו כוחות המשטרה רבים לבית משפחת סלע במושבה שבצפון, לאחר שארבעה בני אדם נמצאו ללא רוח חיים: דור כרסנטי בת ה-23, שני ילדיה, יוסף בן השנה ושמונה חודשים  ובנימין בן 10 חודשים, וכן בן השכנים נחמן עתיה בן ה-11.5. אחיו של נחמן, נתן בן ה-10, נפצע ועשה את עצמו מת, וכך ניצלו חייו. 
סלע נעצר על ידי אחד מתושבי המושבה לאחר שניסה להימלט מהמקום. הוא נתון במעצר מאז.

דור כרסנטי וילדיה, יוסף ובנימין, ז"ל. צילום פרטי
דור כרסנטי וילדיה, יוסף ובנימין, ז"ל. צילום פרטי


אמה של דור, רווית, טענה יום לאחר הרצח כי סלע תכנן את המעשה מראש. "הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה בזה ב-100%. הוא נפרד מאנשים בערב יום שישי, ביקש סליחה מהחתן שלי. הוא ביקש 'סליחה אם פגעתי, אם דיברתי לשון הרע', ושוחח גם עם אנשים אחרים ביישוב. הבת שלי גרה בצמוד לאיתן (אביה). הוא נעל את הדלת של הבית, ברח, ואיתן חזר וראה חלון פתוח אז הוא קרא לה 'דור' וראה חושך בעיניים. לא ראינו כלום. חושך שלא יתואר", אמרה האם.

נחמן עתיה ז"ל. צילום פרטי
נחמן עתיה ז"ל. צילום פרטי


משפחתו של סלע פרסמה למחרת הרצח הודעה, בה אמרה כי "איננו מצליחים ולעולם לא נצליח לעכל ולהתעורר מחלום הבלהות שאופף אותנו. אין לנו את היכולת לכפר על המעשה המתועב וכולנו שותפים לרחשי הלב מכל צד".

עוד אמרה המשפחה, כי "אנו מבקשים סליחה ומחילה. ואתם נכדינו וכלתנו ובן שכנינו היקרים, נוחו על משכבכם בשלום". בני משפחתו לא הגיעו להלוויות נכדיהם משום שלא רצו לפגוע במשפחתה של הנרצחת.