כשנה לאחר עליית הסדרה "צל של אמת", שעסקה בפרשת רצח תאיר ראדה, שהסעיר ומסעיר את המדינה מאז התרחש ב-2006, יצאה "כוכבת" הסדרה, הלא היא א.ק, למאבק על שמה הטוב. בסדרה עלה שמה של א.ק כאפשרות חלופית למישהי שביצעה את הרצח, ונרמז כי ייתכן והיא, ולא רומן זדורוב, רצחה את הנערה בתא השירותים של בית הספר בקצרין. 



עורך הדין עמית חדד,  שותף במשרדו של עורך הדין יעקב וינרוט, שמייצג בהתנדבות את א.ק בתיקים אזרחיים, מאשר כי אכן הוגשה תלונה היום במשטרה על ידי המתלוננת ומעבר לכך הוא לא יודע כי אינו היה מעורב בהליך. 



א.ק סיפרה כי הבוקר (רביעי) היא ניגשה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה נגד בן זוגה לשעבר א"ח, בית החולים שבו אושפזה שלטענתה העביר מסמכים סודיים לתקשורת בניגוד לחוק, ויוצרי הסדרה. 


בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה: "היום דרשתי צדק לסיפור הכואב של חיי. הלכתי למשטרה והגשתי מספר תלונות כי לפני תביעות אזרחיות וכספים. יש דברים שחובה להתייחס אלייהם בהיבט הפלילי: הראשון והשמן כמו נמסיס של נשמתי, א"ח. בתקשורת מיהרו להגיד לכולם שהתלונה על התעללות ואונס וסחיטה באיומים שהוגשה ב-2012 נסגרה [ולא אני לא נהנית לפתוח את הכאבים הפרטיים שלי, זה לא כיף, זה מעצבן ומכאיב עוד". 

"מה שכמובן לא נכו", הוסיפה א.ק, התלונה תטופל אני מאמינה במלוא המשקל המאוד כבד שלה, בנוסף למתנת הפרידה שהוא נתן לי, תלונת שווא שנוספה לארון התלונות נגדועוד תלונה. וזו התשובה לכל מי שתהה אם אתבע או לא - כן, אני רוצה שא"ח ייתבע על תלונת השווא וההודאה הכוזבת שלו והניסיון הציני להפיל עליי תיק רצח". 

א.ק טענה כי יוצרי הסדרה עברו על חוקי האתיקה העיתונאית: "יוצרי הסדרה השתמשו במידע ותחקיר שמישהי נתנה להם בצורה פלילית [על מוסר כבר בואו לא נפתח, כבר הבנו]. וגם החיטוט שלהם בחיי היה כזה, מעבר לעובדה שבחוקי האתיקה העיתונאית לקבל מידע שנאסף בצורה פלילית, זה לא אתי ולא חוקי [ואני יודעת שקוראים את הפוסט רודפי צדק, אז הנה]. זה לא חוקי להשתמש בחוקרת מטעם עצמה ועצמם כדי לקבל טלפונים ושמות של אנשים שהיו מאושפזים בבית חולים מסויים בזמן מסויים. ואני מתפללת שינתן לי ולחולים האלה צדק". 

"מקווה שאתם מבינים שזה תהליך ארוך קשה ומקיז דם ומוח, ובטח לי, ואני עייפה, ואין לי זמן וכוח לענות לכולם על הכל תמיד, גם באמצע לילה ויום ובוקר ושעת תה. המון תודה ענקית מכל הלב הוורוד שלי על התמיכה, ההקשבה והבנה, ונקווה לצדק במהרה בימינו אמן", חתמה לבסוף את הפוסט.