אשת העסקים ענבל אור טוענת כי מישהו סימם אותה ואת ילדיה ולאחר מכן המדינה לקחה ממנה את ילדיה. בפוסט ארוך שפרסמה הלילה (חמישי) בפייסבוק, מתארת אור את השתלשלות האירועים של החודש האחרון, בהם חייב אותה בית המשפט לעבור בדיקה פסיכיאטרית למרות שאין לכך הצדקה. 



"אין משטרה! אין חוקים! אין תקשורת! מדינת עולם שלישי! הגנבים הבינו שכל עוד ילדתי איתי הם לא יכולים לפגוע בי ובמיוחד שאב בנותיי הוא חלק מהפרשה. אומרים שנוכלים מתכננים את הכל באופן מתוזמן ומדויק לאורך זמן", כתבה אור.



"איש עסקים אשר נפל ברשתם צריך להיאבק ולהלחם בשביל לצאת מהמצב אליו הוא נקלע ואז הם מבצעים את המהלך הבא: כשעסקיי קרסו ללא שום סיבה בשלושה ימים בלבד, החלו חקירות של מע״מ ומשטרה מידי יום ביומו, שלא אפשרו לי לטפל בענייני".



"הכירו לי ידיד (שהיה הזרוע שלהם ללא ידיעתי) שהכיר לי רופא ממכבי. כשהייתי זקוקה לקצת מנוחה ניגשתי אליו והוא היה מוציא מרשמים לתרופות שמעולם לא נטלתי ונותן לי גם חופשות מחלה למנוחה. הרופא הכניס עצמו כרופא משפחה שלי".



"ביום ה-25 לדצמבר ישנתי עם בתי נועה ובני רואיקי הקטן בבית הורי... באותו הלילה קרה משהו מוזר: בשעה שתיים לפנות בוקר נועה אומרת לי 'אמא מסממים אותנו, זה יוצא מהטלוויזיה. אני לא יכולה להחזיק את עיניי פקוחות'. רואיקי בוכה, יוצא לו דם מהאף, יש לו חום וכולנו נרדמים שינה עמוקה מאוד . נועה מתעוררת בבוקר ואני יחד איתה מטושטשת מאוד ועייפה... כואבת לי היד מרימה את השרוול ולתדהמתי אני רואה סימן של מחט שחדרה לי לתוך היד!". ידידת משפחה שהגיעה, כתבה אור, אמרה לה, 'ידעתי הכל ענבל ידעתי שגנבו ממך הכל אבל לא האמנתי שיגיעו למצב הזה'.



בשלב זה, טוענת אור, הגיעו אחותה הביולוגית ואמה והזמינו משטרה כדי שתבדוק איזה כדורים היא מחזיקה בתיקה. "כמה שאלוהים אוהב אותי. היו לי כדורי ריטלין שכמה ימים לפני הרגשתי שמשהו לא בסדר איתם וזרקתי אותם כי הם הוחלפו בכדורים אחרים (יש לי את ההתכתבויות ביניהן איך הן מבצעות את זה)", כותבת אור. "השוטר מכניס אותי לחדר ואומר לי בשקט 'ענבל, תיגשי בבקשה למשטרה להגיש תלונה ולכי לבדיקות דם לבדוק מה הוכנס לך ולילדיך לגוף, באיזה חומרים רעילים מדובר'".



לדברי אור, אחותה רצתה לקחת אותה לבית חולים ("עליהם היא אחראית בנציבות שירות המדינה"), למרות שהיא רצתה ללכת למרפאה פרטית. "בבית החולים סירבו לבצע לילדי בדיקת דם וביקשו להזמין את שירותי הרווחה. יום למחרת התחילו פניות משירותי הרווחה של רחובות וביקשו שאגש להוציא חוות דעת פסיכיאטרית. אני? חוות דעת? למה? מפני שביקשתי לבצע בדיקות דם לילדי? 'כן', נאמר לי, 'מאחר וטענת שסוממתם בבית משפחתך'. אבל זאת האמת. ילדתי עדה".



"חוות דעת פסיכיאטרית? למה?". ענבל אור. צילום: פלאש 90
"חוות דעת פסיכיאטרית? למה?". ענבל אור. צילום: פלאש 90



"אני מסרבת מאחר ואני מבינה שדרישתם אינה סבירה ואינה חוקית. הם ניגשים לבית משפט השלום ברחובות ומבקשים להוציא לי צו ולהרחיק אותי מילדי והשופט מאשר. ללא שום ראיה או הצדקה לכך", טענה אור.  



לטענת אור, עורך הדין ששכרה איש בבית המשפט לבצע לה בדיקה פסיכיאטרית למרות של נתנה לו ייפוי כוח. "כעבור מספר ימים, כשאני יושבת איתו על הראיות של העוקץ, אני מבינה שהוא לא רוצה בטובתי... גם אותו קנו הצד השני". לדבריה, עורך דין אחר, איתו התייעצה מאחורי הקלעים, אמר לה "ענבל תפרו לך תיק. עשו לך כיפה אדומה״.



"הוא אמר לי שאסור לי בשום פנים לעבור בדיקה פסיכיאטרית ואל תסכימי לכך. תדרשי מהשופט לנמק מאיזו סיבה את נדרשת לעשות בדיקה". למרות זאת, השופט קובע שעד הדיון הבא אני חייבת לביא חוות דעת פסיכיאטרית ללא שום ראיה או הצדקה לכך.



"מאז אינני רואה את ילדיי. הם אצל האבות שלהם ואני מתגעגעת נורא, אבל יודעת שבקרוב האמת תצא לאור וילדיי יחזרו אלי לכל החיים ונחזור להיות מאושרים יחדיו", כתבה.



בסיום הפוסט כתבה אור: "זאת מדינתנו לצערי, חברים. תשתפו את הפוסט שלי לכל מי שרק יכול לסייע אני אשמח. יש לי את כל ההקלטות הראיות והעדויות שמוכיחים שאמת דיברתי. תודה, חברים, על התמיכה שאני מקבלת מכם. זה לא מובן מאליו. אתם נותנים לי את הכוח להמשיך ולהילחם עד שהצדק והאמת יצאו לאור".