מגמת ההתחממות שהחלה בסוף השבוע תימשך גם בימים הקרובים וביום שלישי כבר יהיה חם מעל הממוצע. רק ברביעי החום יישבר ונחזור לחורף. החזאי התורן בשירות המטאורולוגי בבית דגן, ואדים דימנשטיין מסר שמחר (ראשון) צפוייה עלייה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ.
בשני תחול עלייה נוספת בטמפרטורות והן כבר יהיו רגילות לעונה. בשני בלילה יחלו לנשב רוחות מזרחיות חזקות בצפון ובהרים עם משבים שיגיעו לכ-40 קמ"ש. בשלישי תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וימשיכו לנשב רוחות מזרחיות ערות. בתל אביב ובחיפה יהיו 19 מעלות. בירושלים ובאר שבע 18, ובאילת 23. ברביעי תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ובלילה צפויים גשמים מקומיים בצפון הארץ ובמישור החוף.
מטיילים רבים ניצלו את סוף השבוע הבהיר לביקור מהנה בחרמון. האתר נפתח בשעה מוקדמת, עומסי תנועה הורגשו מהבוקר. סביב השעה 11 נסגר האתר לכניסת רכבים פרטיים בהוראת המשטרה. הטמפרטורה טיפסה לשבע מעלות במפלס התחתון. כמות השלג 40 ס"מ בתחתון 80 ס"מ בעליון. 

החרמון. צילום: ליאור ברוך
הנהלת אתר החרמון ממליצה למבקרים ולגולשים להעדיף להגיע לאתר באמצע השבוע כשהצירים פנויים. לא רק על החרמון המושלג הסתערו משפחות משעות הבוקר. תנועה ערה היתה באגמון החולה, שם נספרו בסוף השבוע למעלה מ-41 אלף עגורים.
עגלות המסתור היוצאות לשטחים המלאים בעגורים היו מלאות והחוויה היתה מרתקת, בעיקר בסיורי השקיעה, כאשר רבבות עגורים עשו את דרכם במעוף לאגם, ללינת הלילה. ביחד איתם נראו אלפי ציפורים משלל סוגים ועל הקרקע גם טיילו להם חזירי בר, חתולי ביצה ותנים. "זה היה ספארי מושלם וחוויה מרתקת", סיפרה אירית, שהגיעה מאזור המרכז.

עגורים באגמון החולה. צילום: משה כהן
מבקרים רבים גם הגיעו אתמול לצוק מנרה. לאחר עלייה ברכבל הם חזו במראות המרהיבים של עמק החולה, החרמון המושלג וההרים הגבוהים המושלגים גם בלבנון. סיור בטרקטור מסביב לקיבוץ הפסטוראלי יצר תחושה של עיירה ציורית מעבר לים.
גם בבתי המלון ובצימרים בגליל היתה תפוסה מלאה. "בשבת שעברה מזג האוויר היה סוער והפעם היה נעים וכל החדרים הוזמנו מראש", סיפרו בסיפוק במלון הטבע בקיבוץ הגושרים. במהלך סוף השבוע נראו גם המסעדות ובתי הקפה בגליל ובגולן שוקקים. "כולם עולים לרמת הגולן", סיפר בסיפוק חאלד, בעל מסעדה בכפר הדרוזי מסעדה שהיתה מלאה בסועדים מכל הגילאים ומכל הארץ, על רקע צילום קיר גדול המעטר של העיר דמשק.
בנגב חוגגים עם הכלניות 
אלפי מטיילים הגיעו לצפון הנגב כדי לחזות במרבדים אדומים של כלניות במסגרת פסטיבל "דרום אדום" ה-12 שיימשך בכל סופי השבוע של חודש פברואר. בסוף השבוע הראשון של הפסטיבל התקיימו צעדת הכלניות המסורתית לזכרה של שושנה דמארי, הופעה של שלומי שבן שאירח את שלמה גרוניך, קטיף קלמנטינות, טברנה יוונית, מופע קפיצות אופניים אקסטרים ועוד.
פסטיבל "דרום אדום" שחוזר עם מרבדים אדומים של כלניות נערך בין נחל שקמה לנחל הבשור בצפון הנגב. הפסטיבל מתקיים השנה בסימן "שנת המים לנגב", לרגל ציון 70 שנה להנחת קו המים הראשון לנגב. במהלכו יערכו ביקורים באתרי מקורות, מאגרי מים, נקודות תצפית ומסלולי טיול חדשים וישנים בעקבות סיפור הנחת קו המים.
בכל שישי ושבת המטיילים יוכלו להשתתף בסיורים מודרכים ללא תשלום. בנוסף, יתקיימו שווקי איכרים ואמנים, אירועים קולינריים, פעילות אתגרית וספורטיבית, מופעי מוזיקה ועוד עשרות חוויות.