צו איסור פרסום מוטל על חקירתו של נדב סלע, שעל פי החשד רצח את אשתו, את שני ילדיו ואת בן השכנים בצהרי יום שבת שעבר. אבל מאז הרצח ומאז מעצר החשוד לא חדלות השמועות ברשתות החברתיות ובעיר קצרין על קשר בין הרצח במגדל ורצח תאיר. השמועות הגיעו גם לאילנה ראדה, אמה של תאיר. מאחר שמגבלת צו איסור הפרסום עדיין עומדת בעינה ואין לחרוג ממנה, נספר רק כי קרובים למשפחת ראדה מבקשים מהמשטרה לבדוק ברצינות את השמועות שנקשרות בימים האחרונים בחשוד, ומהן עולה כי הוא מעורב לכאורה בצורה כזו או אחרת ברצח תאיר ראדה.



כזכור, רצח תאיר ראדה התרחש ב־6 בדצמבר 2006. ראדה, נערה בת 13.5 מקצרין, נמצאה ללא רוח חיים בתא שירותים בבית הספר התיכון "נופי גולן", שבו למדה. על גופה נתגלו חתכי סכין וסימני אלימות רבים.



האם קשור ברצח תאיר ראדה? נדב סלע ביום חתונתו עם רעייתו דור, אותה רצח. צילום: באדיבות המשפחה
האם קשור ברצח תאיר ראדה? נדב סלע ביום חתונתו עם רעייתו דור, אותה רצח. צילום: באדיבות המשפחה




 



לאחר הרצח עצרה המשטרה את רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בבית הספר. לאחר מעצרו שוחרר זדורוב, אולם כשבוע לאחר הרצח נעצר שוב, בחשד לביצוע הרצח. זדורוב הודה בביצוע הרצח בפני חוקריו ושחזר את המעשה לפני מצלמות המשטרה, אך זמן קצר לאחר מכן חזר בו מהודאתו, סירב לחתום עליה וטען כי זו הוצאה ממנו תוך הפעלת לחץ. ב־14 בספטמבר 2010 הורשע זדורוב בבית המשפט המחוזי. בדצמבר 2015 דחה בית המשפט העליון את ערעורו של זדורוב ברוב של שניים נגד אחד.

אתמול אמרה אילנה ראדה, שערכה ביקור ניחומים בבית משפחת כרסנטי, כי היא אינה רוצה להתייחס לדברים שמגיעים לאוזניה. "לא אתייחס לכל מה שנאמר לי בשבוע האחרון ולכל מה שמופיע בפייסבוק. כל הנושא של רצח תאיר צריך להבדק כל הזמן. אני מקווה בשביל משפחות הנרצחים שהחקירה של המשטרה במקרה שלהם תניח את דעתם, עד כמה שהאמת קשה - היא חייבת לבוא לידי ביטוי. אני לא רוצה להשלות את עצמי בעניין הקשר והשמועות לתאיר. אני לא בונה את התיאוריות מחדש. אני מחכה כמו כולם שצו איסור הפרסום יוסר, ואז נדע מה קורה, אם קורה, ומה האמת בכל השמועות".