רצועת הבוקר של 103FM ממשיכה להתחדש. כחלק משיתוף הפעולה המתרחב בין התחנה למערכת חדשות 10, תשדר אילה חסון - מהעיתונאיות הבכירות והחשובות בישראל ומגישת מהדורת "שישי" של הערוץ, תכנית שבועית בימי חמישי ב-09:00 בבוקר, ובכך תצטרף לנבחרת המגישים של תוכנית הבוקר של התחנה. ביתר ימות השבוע ימשיכו לשדר ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה. 
תהיה זו החזרה הראשונה של אילה חסון לרדיו, לאחר שהגישה את "הכל דיבורים" ברשת ב', בימי חמישי, במשך שנים. אילה חסון מילאה שורה של תפקידי מפתח ברשות השידור ובהם סיקור תחומי המשפט, המשטרה והפלילים, שימשה ככתבת ופרשנית פוליטית ומדינית, הגישה את "יומן" בערוץ הראשון ובתפקידה האחרונה כיהנה כראש חטיבת החדשות של הערוץ. בשלהי 2015 עברה לחדשות 10 ומאז היא מגישה את מגזין סוף השבוע "שישי".
אילה חסון נודעת בעבודתה העיתונאית האמיצה ובתחקיריה המעמיקים, והיא אחראית בין היתר לחשיפת פרשיות בר-און חברון, פריצקי, בניזרי, ופרסום גילויים משמעותיים בפרשת הרפז. התחקיר המטלטל שהובילה חסון על נסיבות מותו של גל בק בתאונת דרכים - הוביל לפתיחה מחודשת של תיק החקירה.

אילה חסון מסרה: "שמחה להצטרף ל-FM103 ולחזור לימי חמישי האהובים עלי ברדיו". אור צלקובניק מנכ"ל 103FM אמר כי "אילה חסון היא נכס מוכח לתקשורת הישראלית ומודל לעבודה עתונאית בלתי מתפשרת. 103FM תרה אחר הקולות הבולטים והמעניינים ביותר בשיח הציבורי הישראלי, והשתלבותה של אילה בלוח השידורים שלנו הינה טבעית ממש".