רצח כפול: שלושה בני אדם נפגעו הערב (ראשון) מירי במגרש רכבים, סמוך לאזור התעשייה בכפר קאסם. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותם של מוסטפא עאמר (49) ובנו עלאא עאמר (27). כמו כן, העניקו הכוחות טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון את המאבטח במקום, גבר כבן 65 כשהוא במצב קשה וסובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. נסיבות האירוע טרם ברורות. במקום כוחות משטרה שמנסים להשתלט על אלימות בין נוכחים בזירת האירוע.



זירת הרצח הכפול, כפר קאסם

פרמדיקים של מד"א, בירן בר וחיים רצאבי, שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו 3 גברים שוכבים כשהם סובלים מפצעי ירי בפלג גופם העליון. ביצענו בהם בדיקות רפואיות ראשוניות כששניים מהפצועים, גברים כבני 30 ו-50 היו ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם. גבר כבן 65 טופל בשטח ופונה במהירות לבי"ח בלינסון כשמצבו קשה".



זירת הרצח הכפול בכפר קאסם
זירת הרצח הכפול בכפר קאסם



על פי החשד, ההרוגים נורו מטווח אפס בראשם, התמוטטו על הכביש ומותם נקבע במקום. למקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרה מתחנת ראש העין וצוותי מד"א ירקון. אל הזירה הגיעו תוך זמן קצר בני משפחתם של ההרוגים ונכון לשעה זו ישנה המולה במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע וככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.



בשעת סגירת העסק "קאסם קאר", הגיעו לכיוון השער האב והמאבטח במקום, שניהם נורו מטווח קצר. שני הבנים של עאמר היו במקום ואחד מהם נורה כאשר יצא בריצה לכיוון אביו שנורה. הבן השלישי שהבחין במתרחש נמלט מהמקום ודיווח למשטרה. ראש עיריית כפר קאסם, עאדל בדיר, הגיע לזירה כדי לסייע לשוטרים. המשטרה אספה את מצלמות האבטחה במקום.



מאות מתושבי הכפר, בני משפחה ונשותיהם של הנרצחים הגיעו לזירה. חלקם השתוללו בזעקות שבר, גרמו נזקים לרכבים שעמדו בצדי הדרך ואף תקפו שוטרים. אחד השוטרים שהגיע לפנות את ההתקהלות אמר "נגמרה החגיגה" וחטף מכות מבני משפחות ההרוגים. פקקי תנועה מורגשים על כביש 5 לשני הכיוונים.



בשנת 2006 אירע באותו מגרש מכוניות רצח אחר של נימר חרירי, הרקע לאירוע אז היה גם פלילי.