בהמשך לפרסומים בדבר הקשר הקיים לכאורה בין נדב סלע, החשוד ברצח רעייתו, שני ילדיה ובנם של השכנים בביתם במושבה מגדל, לבין הרצח של תאיר ראדה געשו אתמול הרוחות בקצרין, מקום מושבה של משפחת ראדה. "הרי ברור שצריך לבדוק את זה", אמר תושב קצרין ברוך סבג. "לאן שאתה לא הולך כבר כמה ימים מתעסקים רק בעניין הזה. כל אחד אומר משהו והשני מוסיף, אבל הנושא לא יורד מסדר היום". דוד מהיישוב הוסיף: "איזו מסכנה אילנה ראדה. איזו מסכנה המשפחה. שום מנוחה לא נותנים לה. כל פעם סיפור אחר". סבג הוסיף: "אני יכול להבין את זה שאילנה ראדה לא רוצה לפנות למשטרה ולא מבקשת לפנות אליה שתפתח בחקירת השמועות, שכביכול קושרות לכאורה את נדב סלע לרצח. בעצם מה היא צריכה את כאב הראש הזה. לעומת זאת, אני ורבים כמוני חושבים שהמשטרה צריכה לבדוק ולצאת בהודעה מהירה שאין כלום בשמועות, או שיגידו מנגד שנבדק החשד. בשום מקרה לא להשאיר את זה פתוח".



החשדות המדוברים היו אתמול שיחת היום בקצרין. "אנחנו עיר קטנה. ברגע שבפייסבוק זה רץ כבר כמה ימים, כולם עוסקים בזה", מוסיף תושב קצרין.


אילנה ראדה חזרה והדגישה אתמול בפני מקורביה כי אין בכוונתה לעשות דבר עד שפרטי החקירה יותרו לפרסום. רק אז, אם בכלל, היא עשויה לפעול בעניין. גם במושבה מגדל עסקו בנושא, אם כי במידה פחותה מטעמים מובנים. "המושבה כל כך קטנה שכל שמועה בנושא מגיעה למשפחת הנרצחים ולמשפחתו של החשוד, ואין טעם לזרות מלח על הפצעים".



נדב סלע, החשוד ברצח רעייתו דור ביום חתונתם
נדב סלע, החשוד ברצח רעייתו דור ביום חתונתם