התרגשות רבה שררה בספארי ברמת גן, כאשר קרנפון ראשון נולד לקרנפית ריהאנה בת ה-7.5, שהגיעה לספארי מפרטוריה שבדרום אפריקה לפני כארבע שנים. לפני כשנה וחצי המטפלים תיעדו את ההזדווגות שלה עם עטרי והספירה לאחור החלה. ימים אחדים לפני ההמלטה, המטפלים הבחינו שעטיניה של ריהנאה מתמלאים והיא מתרחקת לאזורים המוסווים בשטח האפריקאי הפתוח שבספארי. הם הבינו שהיא צריכה קצת שקט לעצמה ויום ההמלטה קרב.
 
כאשר הגיעו לספארי בשעת בוקר מוקדמת גילו קרנפון קטן שנולד לפנות בוקר. לאט ובזהירות הם עודדו את ריהאנה והקרנפון להיכנס למתחם 'בית היולדות' שבשטח הפתוח, כדי לאפשר לה להיות באזור שקט ורגוע ולהתרגל לסטטוס החדש שלה בתור אמא.
 
ריהאנה נכנסה לחדר היולדות  וכעת, 12 הקרנפים הנוספים שנמצאים בשטח הפתוח של הספארי יכולים לראות אותה ולהכיר את הקרנפון מבעד לצמחייה שמסביב לבית היולדות. כאשר הם ייצאו לשטח הפתוח כל הקרנפים כבר יכירו אותם ויקבלו את פניהם בשמחה.
 

המטפלים מספרים שרינאנה היא אמא נהדרת, מניקה, מגוננת ומטפלת בבנה במסירות. בהחלטה גורפת של המטפלים בספארי הוחלט להעניק לקרנפון את השם רמי, המתחיל באות ר' ושמו של ראש מחלקת השטח האפריקאי בספארי מזה -30 שנה, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-60.
 
הקרנפים רחבי השפה נמצאים בסכנת הכחדה חמורה. 78 גני חיות לוקחים חלק בתכנית האירופאית למינים נכחדים של הקרנפים הללו, בהם יש בסך הכל 301 קרנפים רחבי שפה. עדר הקרנפים בספארי הוא העדר הגדול ביותר באירופה ומאז הקמתו נולדו במרחביו 29 קרנפים.