לאחרונה פורסם שמצבה הנפשי של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מחמיר ולכן המשטרה מתקשה לזמן אותה לחקירה. עורך מדור הספרות של "הארץ" בני ציפר, המקורב לראש הממשלה ורעייתו, שוחח איתה לאחרונה וסיפר על מצבה, לאור חקירות המשטרה השונות, לניסים משעל ודרור רפאל ב-103FM: "היינו בקשר ממש לא מזמן. השאלה היא מה זה 'מצבה הנפשי'. כשאומרים 'נפשי' זה נשמע כזה לא בסדר. ברור שאדם שכל הזמן מטרידים אותו ויש כל הזמן עין ציבורית עליו, אז אין לו מצב רוח טוב".


 
"היא לא אמרה שום דבר שאי אפשר לדעת מראש, שזה בלתי נסבל מה שהם עוברים", סיפר ציפר על השיחה עם שרה נתניהו. "אבל זה נורמלי. המצב הנפשי שלה היה מעורער אם היא הייתה אומרת שכיף לה. זה לא כיף. היא תיארה מצב של ציד ורדיפה בלתי פוסקת, שזו תמונת מציאות ממש מדויקת. אז זה לא שמצבה הנפשי לא טוב במובן השלילי של המילה. המצב הנפשי שלה הוא בגלל שהמציאות מחורבנת".
 
ציפר הביע את דעתו גם על השיר "זהב" של סטטיק ובן-אל תבורי, ששבר את שיא ההשמעות ברדיו ליום אחד, שהיה שייך לפני כן לאריק איינשטיין ז"ל: "בעיניי זה לא יותר טוב או פחות טוב משום דבר אחר, הקסם של זה, זה שהוא חדש, אופנה חדשה. אליי אישית זה לא מדבר. אבל שום דבר לא מדבר אלי. אליי מדבר בטהובן. אריק איינשטיין כאילו אמור לדבר אלי יותר אבל הוא לא. אני עוד זוכר את התקופה שהוא נחשב לחדשני ומהפכני, שלא כולם היו אמורים לשמוע אותו, ועכשיו זה סטטיק ובן-אל, דור הולך ודור בא. הטעם שלי קצת קשה, אבל אני כן מעריך את העובדה שהדברים מתחדשים ושיש מקצבים חדשים ומילים חדשות. מה שמוצא חן בעיני זה שהמילים לא מקודשות. אין בהן השתחוות לעברית הטובה, שכן קיימת אצל אריק איינשטיין. וזה חופשי, נוצרת עברית דרך השירים".