פרקליטות המדינה תערער לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי בחיפה שניתנה היום (שלישי) לשחרר למעצר בית את ראש מועצת ג'וליס לשעבר סלמאן עאמר, שנאשם ברצח מוניר נבואני בכניסה לבניין המועצה בחודש ספטמבר האחרון.  סאלמן שוחרר למעצר בית למרות התנגדות המדינה ושרות המבחן טענו כי יש מסוכנות לו עצמו וכלפי אחרים.

גם בני משפחתו של נבואני שזעמו על ההחלטה וכינו אותה "בזויה" ביקשו מהמדינה לערער. בעקבות בקשה זו עוכב השחרור ב-48 שעות כדי לאפשר למדינה לבחון את הנושא ולמעשה המדינה באמצעות פרקליטות המדינה החליטה לערער על ההחלטה של המחוזי בחיפה.
 
בית המשפט קיבל דוח סודי מודיעיני מהמדינה בעניין שחרורו של הנאשם ובה הובהר כי הוא לא מהווה סכנה. בני משפחתו סערו בעקבות ההחלטה וטענו כי מדובר בשפל של בית המשפט. "איך יעלה על הדעת שמחליטים לשחרר למעצר בית רוצח... זה בלתי נתפס". עורכי דינו של עאמר מסרו כי "אין מסוכנות מצדו של עאמר שיהיה במעצר בית ולכן בית המשפט קיבל את הבקשה לשחררו".
 
יחד עם זה המדינה תטען בנימוקיה שיוגשו לבית המשפט העליון הבוקר כי הכל מוביל למקום שבו יש חשש לחייו של ראש המועצה. יש חשש להתנהלות תקינה של המשפט ולכן ההחלטה היא לערער לעליון, ציין מקור בפרקליטות.