אישה גרושה דרשה בבית המשפט לעקל את מתנות החתונה של הגרוש שלה עם אשתו השנייה, בשל חוב מזונות העומד על ארבעים אלף שקלים. עורך הדין צביקה מועלם, מומחה לענייני משפחה, סיפר לגבי גזית ב-103FM: "הרשמת של בית המשפט תהתה האם מדובר בקנאה או באמת במצוקה כספית. היא בדקה את ההיסטוריה של התיק וראתה שבחודש יוני 2015 האישה ויתרה לגרוש שלה על ביצוע פקודת מאסר בשל אי תשלום מזונות. כלומר את הגרוש אפשר 'לחלוב' לכספים כאשר יש פקודת מאסר. הרשמת גילתה גם שמדובר במזונות ישנים ושהגרושה מקבלת מזונות מביטוח לאומי".

"לכן הרשמת החליטה, בלב כבד, שפעולת העיקול אינה מידתית", אמר עו"ד מועלם. "היא הזכירה שלפי חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, לא פוגעים בכבודו של האדם במידה שעולה על הנדרש, שזה בדיוק המקרה הזה. וכמו שבעבר הוא היה משלם תחת פקודת מאסר, גם הפעם אפשר לנקוט בהליך אחר, ולא באיסוף הצ'קים מהחתונה, הכנת רשימה של המתנות לפי מי הביא מה ואז להעביר את הכסף הזה להוצאה לפועל. כי זו דרך מבישה שעלולה לגרום לפגיעה אישית בכלה הטרייה. בסופו של דבר הרשמת לא הסכימה לעיקול, והאישה תוכל לגבות את הכסף באמצעות הוצאת פקודת מאסר לגרוש".

גזית טען שמדובר בקנאה משום שאחד הימים הגרועים של אדם הוא כאשר בן זוגו מתחתן ברוב רעש וצלצולים. עו"ד מועלם הסכים איתו, ועם זאת אמר: "מזונות זה דבר קדוש. העיקר הוא שכל גבר באשר הוא ישלם מזונות שנפסקו לו. זה החוק ועל אי תשלום מזונות אפשר גם היום להגיע לכלא, אם אתה סרבן מזונות סדרתי. וזה גם המוסר. איך אפשר להתקדם בחיים כשיש לך חוב לילדיך ולאשתך הקודמת".