כמעט לינץ' בחף מפשע בזירת הפיגוע בפתח תקווה: עשרות בני אדם ניסו לתקוף אזרח בעל חזות ערבית היום (חמישי) באזור השוק בעיר פתח תקווה בזמן ההשתלטות על המחבל בחנות כלי תפירה סמוכה. שוטרים ולוחמי מג"ב שהוקפצו למקום בשל הפיגוע, נאלצו להגן על המותקף בגופם וצוות של "איחוד הצלה" העניק לו טיפול רפואי לאחר שנפצע באורח קל מתקיפות האזרחים.



איציק ממן, שעובד בסביבת השוק, סיפר למעריב כי הוא שמע בומים חלשים והביין כי מדובר בירי מנשק מאולתר, ולכן יצא מהחנות שבה עבד. "ראיתי את המחבל רץ, אספתי אבן כבדה והתחלתי לרדוף אחריו. אבי אסף שהיה איתי וגם נפצע מדקירת סכין ואני רצנו אחריו וראינו אותו נכנס לחנות כלי תפירה, שם ניטרלנו אותו. בשלב מסויים התחילו כמה יפי נפש לצעוק לנו לעזוב אותו ושפגענו בו מספיק, ואז אנשים מהרחוב תפסו אותם והרביצו להם, הייתה סערת רגשות וכולם היו נרגשים מאוד באזור".
ניסיון לינץ' באזרח בזירת הפיגוע בפתח תקווה


גורם בכיר במג"ב שיבח את פעילות השוטר ואמר כי מעשיו מביאים גאווה ליחידתו. "במשטרת ישראל מחנכים ומאמנים לביצוע מקצועי של המשימות, גם אלו המורכבות ביותר, מפקד צוות הלוחמים שהגיעו למקום זיהה אדם שסביבו מתאגדים אנשים בכוונה לפגוע בו תוך שהם צועקים מחבל, מחבל. המפקד שהבין שחייו של החשוד בסכנה, הרחיק אותו מההמון ויחד עם שאר השוטרים יצר חוצץ בינו לבינם. לאחר מכן העביר אותו לטיפול רפואי שבסיומו הועבר לחקירת כוחות הביטחון. כל זאת כפי שמצופה ממנו לפעול כלובש מדים".