גבר בן 70 המרותק לכיסא גלגלים חולץ היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים מדירה בשכונת גילה בירושלים, שבה פרצה שריפה. זאת לאחר שנלכד בתוך ענני עשן סמיך, פיח ולהבות האש שאיימו לפגוע בו. על פי גורמי מד"א, הנפגע חולץ מהדירה כשהוא במצב אנוש והצוותים החלו לבצע פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. 



כונן מד"א על אופנוע, חובש רפואת חירום במד"א מוחמד עליאן סיפר: "כשהגענו למקום הכבאים חילצו אלינו גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם סימני פיח. התחלנו מיד לבצע פעולות החייאה מתקדמות והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים שערי צדק".



החלה חקירת האירוע
 
בכיבוי אש ירושלים ציינו כי בעקבות דיווח על שריפה בדירה ברחוב הצבר בעיר הוזנקו למקום ארבעה צוותים של לוחמי האש ירושלים יחד עם מנוף גבהים והחלו לטפל בזירה. לאחר כחצי שעה הצליחו להשיג שליטה על האש שכילתה כמעט כליל את תכולתה.
צוותי מד"א ירושלים העניקו לקשיש הנכה טיפול רפואי בזירה לרבות פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. עוד נמסר כי לבדירה עצמה נגרם נזק כבד מאד כאמור ובשלב זה נבדקות נסיבות פרוץ השריפה על ידי קצין דליקות שהגיע למקום. חקירת האירוע נבחנת גם על ידי המשטרה.