כשהוא שוכב בבית החולים איכילוב, ובעיקר מקווה להבריא לאחר התקרית הקשה שאירעה ביום חמישי, שחזר היום (ראשון) ארטיום ווסטריולוב את הרגעים שבהם ניסה להבין איך כוס לימונדה אחת פשוטה גרמה למצב בו נעשה לו נזק, שעשוי להיות אף בלתי הפיך: "הלכנו למסעדה והזמנתי לימונדה. הכוס לא נראתה חשודה בכלל, והיתה מלאה בקרח ולימונים.



"לקחתי שלוק בריא כזה ופתאום הרגשתי שמשהו לא בסדר, כי הרגשתי כאילו שמו לי משהו אלכוהולי בפנים. ביקשתי מחברה שלי שתטעם גם כאן, היא טעמה ואמרה גם כן שזה מרגיש לה לא בסדר. אמרתי לעצמי שאולי הכניסו לי אלכוהול לשם כי התחיל לשרוף לי – אמרתי טוב, אולי התבלבלו. הלכתי למנהל של המסעדה ואמרתי לו 'תטעם את זה שנייה', הוא טעם שלוק ואז הוא שאל את הברמן 'מה מזגת'? הוא הרים את הקנקן וראה שזה מסיר שומנים. התחלתי להקיא שם את הנשמה והתחלתי להתבלבל. הזמינו אמבולנס והקאתי את זה שש פעמים פה. ומאז אני שוכב פה".



ארטיום המשיך וסיפר: "אני לא יכול לשתות, כואב לי כל אזור הפה והגרון, לא יכול לבלוע. החשש הוא שתהיה לי נכות לכל החיים, זה מפחיד אותי. מקווה שזה לא יגיע לשם. מי היה מאמין שביום חמישי אני אלך לערב בילוי עם חברה שלי, הכי רגוע בעולם, ועכשיו אני פה ולא נראה לי שאני אשתה לימונדה בזמן הקרוב".



ממסעדת ג'ירף נמסר בתגובה: "רשת ג'ירף מחבקת את הנפגעים באירוע המצער. הרשת, באמצעות מנהלת בכירה הנמצאת מסביב לשעון בבית החולים, מלווה את הנפגעים מהרגע הראשון ומטפלת בכל צורך או אמצעי שיכול להקל ולזרז את תהליך ההחלמה, ותמשיך ללוות אותם בכל הדרוש עד להחלמתם המהירה והמלאה".