תרגיל כיפה אדומה של בלשי תחנת משטרת פתח תקווה הוביל למעצרו של צעיר בן 20 תושב אופקים המתגורר באחרונה בפתח תקווה החשוד בשורה של עבירות פדופיליה באמצעות הרשת החברתית "אינסטגרם". על פי החשד הצליח הצעיר להפיל ברשתו עשרות נערות וילדות בגילאי 11 ו-12 , שעם חלקן אף קיים פגישות ממשיות כדי לבצע עבירות מין, כל זאת תוך שהוא מציג עצמו בכזב כבן גילן.



רק לפני מספר חודשים השתכן הצעיר, המשמש כמדריך קפוארה בפתח תקווה במסגרת לימודים וערנותה של נערה ובעטיה תושייתו של אביה, הובילו לסיום הסאגה שיכלה בנקל להתפשט ולהפיל קורבנות נוספים. לפני מספר ימים הגיע האב לתחנת המשטרה בעיר וסיפר לבלשים כי בתו העירה את תשומת ליבו לכך כי צעיר פנה אליה באינסטגרם, כמו גם אל נערות וילדות אחרות ופיתח עימן סוג של קשר וירטואלי.



לאחר שבחן האב את ההתקשרות הוא גילה שיחות שניהל החשוד לכאורה עם נערות אחרות ובהן גלשו אותן שיחות לכדי ביצוע מעשים מיניים בגופן תוך שהוא מנחה אותן לבצע את אותן מעשים. עוד עלה שהחשוד מציע לפחות לחלק מהנערות איתן ניהל קשר ברשת החברתית להיפגש עימו וחלקן כך עולה החשד, נענה לפנייה וקיים עימו מפגשים שמהותם טרם הובררה.



בעקבות הפרטים, החליטו הבלשים לעשות שימוש באינסטגרם של אותה נערה והחלו לנהל שיחה עם החשוד במהלכה אף קבעו עימו מפגש בגן ציבורי באזור שכונת אחדות. הצעיר שהגיע למקום המתוכנן תוך תקווה לפגוש בנערה לכאורה, פגש במקומה את הבלשים שביצעו את מעצרו והובילו אותו לחקירה בתחנה.


היום הובא החשוד לבית משפט השלום בעיר שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו לצרכי חקירה.