נעצר, שוחרר, ונעצר שוב בחשד לרצח. הבוקר (שלישי) הוארך מעצרו על ידי בית המשפט בשבעה ימים של מטפל סיעודי בבית אבות בירושלים, שנעצר בחשד להתעללות וגרימת מותו של קשיש בן 90. כזכור, החשוד שוחרר תחילה על ידי המשטרה לנוכח חוות דעת רפואית שהתקבלה בעניינו של הקשיש, אלא מאוחר יותר, משהתקבלו ממצאי המכון לרפואה משפטית בהם עלה חשד לקיום נסיבות פליליות שגרמו למותו של הקשיש ובכפוף להנחיית הפרקליטות נעצר החשוד שוב ונחקר בחשד לגרימת מוות , התעללות וגרימת חבלה חמורה בקשיש חסר ישע. 

לפני כשבועיים , הוגשה במרחב מוריה שבמחוז ירושלים במשטרה תלונה מהנהלת בית אבות סיעודי ממנה עלה כי קיים חשד למעורבותו של מטפל בבית האבות בגרימת מותו של קשיש שנפטר במקום. מהחקירה עלה  כי מטפלת העובדת בבית האבות דיווחה לממונים ביום בו נפטר הקשיש כי ראתה את החשוד, מטפל העובד במקום,  רוכן מעל מיטת הקשיש באופן שעורר את חשדה. 
התלונה במשטרה הוגשה יום לאחר פטירתו של הקשיש והחשוד נחקר בחשד למעורבותו בגרימת המוות. במקביל, הגופה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית. בכפוף לממצאי החקירה כפי שעלה באותה עת, ולאור ממצאים ראשוניים שהתקבלו מהמכון לרפואה משפטית, שוחרר החשוד בתנאים והחקירה נמשכה תוך השלמת מלאכת איסוף מכלול הראיות.

במשטרה מציינים כי לאור קבלת ממצאי דוח המכון לרפואה משפטית לפיו קיים  חשד לפלילים בנוגע למותו של הקשיש  ובכפוף להתייעצות עם הפרקליטות נעצר אתמול החשוד פעם נוספת ונחקר בגין מעורבותו באותו אירוע. יודגש כי החקירה נוהלה מראשיתה תוך ליווי הפרקליטות ועדכון משפחתו של הנפטר.
עוד נבדק במהלך החקירה החשד לפיו מעורב החשוד בפגיעה בקשישים נוספים השוהים באותו בית האבות. עורך דינו אמר בסיום הדיון: "עברו 10 שעות שבהן הוא היה חי אחרי סיום המשמרת של מרשי. זה אומר שטיפלו בו, רחצו אותו. מדובר באדם שעמד למות בכל מקרה. אין שום אינדיקציה לרצח, לא יעלה על הדעת שכבר שלושה שבועות המשטרה מדשדשת עם המצב הזה. לא יכול להיות שהם עדיין מחפשים מניעים. הוא הקדיש את חייו לעבודה עם קשישים". 
על פי הפרקליטות, החשוד התוודה על המקרה בפני העובדת שדיווחה על המקרה. השופטת קרן מילר, אמרה בהארכת המעצר שיש חשד ראשוני לרצח, כשעל חבלות יש חשדות ממשיים והאריכה את מעצרו בשבעה ימים.