פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יואל יצחק בן 63 ממושב אביטל - עובד בחברת מילובר העוסקת ביצור ומכירת תערובות מזון לבעלי חיים בגין ריבוי עבירות של גניבה בידי עובד, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה ותחבולה והלבנת הון. מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עוה"ד חאלד חכרוש עולה כי הנאשם עבד במשך 18 שנים בחברת מילובר, ותפקידו היה לגבות את תשלומי המכירות מהלקוחות, עבור תערובות המזון אותן רכשו.


הלקוחות של החברה נהגו לשלם לנאשם עבור התערובות שסופקו להם בכסף מזומן ובשיקים, והנאשם נהג לתת להם קבלות עבור אותו תשלום. אך הנאשם נהג העביר לחברת מילובר קבלות מזויפות, אותן רשם, ושונות מאלו שהועברו ללקוח, המשקפות את התמורה ששולמה בשיקים בלבד. את הכסף המזומן ששולם, נטל הנאשם לעצמו. עוד עולה כי מחודש פברואר 2013 ועד חודש אוקטובר 2015, גנב הנאשם מהחברה  כסף במזומן בסך של  1,376,158 ש"ח. 
עוד עולה כי במטרה להסתיר ולהסוות את מקור הכסף, רכש הנאשם באמצעות כספי הגניבה טפסי הימורים, בחלק מטפסי ההימורים בהם זכה הנאשם נהג להפקיד במזומן או בשיקים של מפעל הפיס  בחשבון הבנק הפרטי שלו, והצהיר בפני פקיד הבנק שמקור הסכום בזכיית הימורים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וכן ביקשה  להורות על חילוט נכסים  ע"פ חוק איסור הלבנת הון.