מכת פדופיליה: המשטרה חשפה היום (שלישי) אחר הצהריים כי נעצרו שלושה פדופילים פעילים החשודים במעשים מגונים ובאחזקת חומרים אסורים ובשימוש בהם. החשודים נחקרו בגין חשד לאחזקה והפצת חומרי פדופיליה ברשת, ביצוע מעשים מגונים, ניהול קבוצות פדופיליה ועבירות נוספות. מוקדם יותר היום נעצר צעיר נוסף בן 20 בחשד לעבירות דומות ברשת ה'אינסטגרם'. בנוסף לכך, מורה לשעבר מהצפון נעצר בחשד שקיים יחסי מין עם כמה מתלמידותיו.



שני חיילים, בני 19 ו-21, נחקרו ושוחררו בערבות ובתנאים מגבילים הכוללים התחייבות לאי יצירת קשר עם מי מהמעורבים (בכלל זה גורמים ברשת וקורבנות). החשוד השלישי, גם איש כוחות הביטחון, בן 49, הובא להארכת מעצר לשלושה ימים נוספים ומחר יובא לבית משפט השלום בראשל"צ להחלטה בעניינו. החשדות נגדו נוגעים לריבוי קשרים עם פדופילים ברשת והחלפת חומרי פדופיליה אסורים.



מוקדם יותר היום עצרו בלשי תחנת משטרת פתח תקווה צעיר בן 20 תושב אופקים, המתגורר לאחרונה בפתח תקווה וחשוד בשורה של עבירות פדופיליה באמצעות הרשת החברתית 'אינסטגרם'. על פי החשד הצליח הצעיר להפיל ברשת עשרות נערות וילדות בגילאי 11 ו-12 , שעם חלקן אף קיים פגישות ממשיות כדי לבצע עבירות מין, כל זאת תוך שהוא מציג עצמו בכזב כבן גילן.



אונס, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג'
אונס, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג'



לפני מספר חודשים השתכן הצעיר, המשמש כמדריך קפוארה בפתח תקווה, במסגרת לימודים וערנותה של נערה ובעטיה תושייתו של אביה, הובילו לסיום הסאגה שיכלה בקלות להתפשט ולהפיל קורבנות נוספים. לפני מספר ימים הגיע האב לתחנת המשטרה בעיר וסיפר לבלשים כי בתו העירה את תשומת ליבו לכך כי צעיר פנה אליה ב'אינסטגרם', כמו גם אל נערות וילדות אחרות ופיתח עימן סוג של קשר וירטואלי. 




מורה לאמנות קיים קשרים מיניים עם קטינות



בנוסף לאלו, נעצר לפני זמן קצר מורה לאמנות, תושב קיבוץ בגליל המערבי בן 45, בחשד שקיים יחסי מין עם קטינות שהיו תלמידותיו בבית ספר בעיר כרמיאל. על פי החקירה, עולה כי החשוד קיים קשר מיני עם מספר קטינות תוך ניצול תפקידו, מצבן הנפשי והתלות בו, זאת בזמן ששימש כמורה לפני מספר שנים בבית ספר בעיר.



החשוד יובא מחר בשעות הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבימת המשפט השלום בעכו. משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננים נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת לב הגליל בטלפון 04-9901444 או למוקד ה-100.