התפתחות משמעותית בחקירת פיצוץ המטענים מתחת לרכבו וליד ביתו של איש העסקים מאיר שמיר ומתחת לרכבה של הזמרת מרגלית צנעני. המשטרה סיכלה הבוקר (שישי), סמוך לשעה 9:30, פיצוץ מטען מתחת לרכבו של שחקן הכדורגל קובי מוסא מקבוצת הפועל רמת השרון סמוך לאצטדיון העירוני.

במשטרה סבורים שלאירוע זה קשר רציף עם שלושת האירועים הקודמים, של שמיר וצנעני, במהלכם הוטמנו מטעני חבלה ואף התפוצצו.

הבלשים עצרו סמוך לרכב את אבישי בן דוד, צעיר בן 31 תושב ראשון לציון, בחשד שהטמין את המטען. לאחר מכן נעצר גם העבריין אבנר הררי. מעצר השניים הוארך בשבעה ימים. 

הררי הכחיש את המיוחס לו במהלך הדיון על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. "יצאתי, תליתי את החליפה במשטרה סובלים מחוסר רייטינג. משעמם להם. הידיים שלי נקיות כמו משי. עוצרים אותי סתם על לא עוול בכפי. לא ביצעתי שום פשע".

אבנר הררי. צילום: חן גלילי
אבנר הררי. צילום: חן גלילי

לגבי הטענה שעמד מאחורי הטמנת מטען ברכבה של מרגול דחה הררי את החשדות נגדו.  "כלום. אתם חיים בסרט. אין חיה כזאת בעולם. בחיים לא. היא כמו אמא בשבילי. אני מכיר אותה טוב והופעתי איתה".
הררי הדף את הטענה לפיה במשטרה מייחסים לו שותפות במעשה עם אבישי בן דוד, החשוד השני שנעצר על חם הבוקר. "אין לי שותפים. רק בורא עולם שותף שלי".

על מעצרו סיפר. "הלכתי לעשות צילום, נכנסתי לאוטו ועצרו אותי. אני כל יום בחנות, אפשר לדעת איפה אני נמצא בכל שעה. אין כלום. לא היה ולא נברא. הוצאתי דיסק, השירים מושמעים ברוך השם, כל יום אני מושמע ברדיו".