פרשת הנחת המטענים למפוסמים: גורמים המעורים בחומרי החקירה מעריכים כי כל ארבעת המטענים - שניים אצל מאיר שמיר, וכן אצל מרגלית צנעני וקובי מוסא - הוטמנו ע"י אותה חוליה בראשותו של אבנר הררי. החוליה הזמנה ע"י גורמים שונים, כשכל אחד מהם רצה לפגוע או לאיים בקורבן אחר.



על פי החשד, כל הקורבנות קיבלו איומים לפני הנחת המטענים. יש לציין כי לאור המטען שהוטמן היום יש הבדל בין הדרישות המזמינים, זאת מאחר והמטען שהוטמן היום הוא גדול מאוד וייתכן שהיה בו כדי להרוג את קובי מוסא, בעוד שהמטענים האחרים היו קטנים וככל הנראה נועדו "רק" לאיים על הקורבנות, כך אומרים גורמים בכירים במשטרה.



מאז המקרה הראשון של מאיר שמיר, פעלו במשטרה בניסיון להתחקות אחר חשודים ומעורבים. לאחר המטען שהוצמד לביתו של שמיר הוגברה הפעילות, וזאת התעצמה עוד יותר לאחר הטמנת המטען ברכבה של צנעני. תוך כדי החקירה,שכללה האזנות, ולאחר שהתחקתה אחר חלק מהמעורבים, קיבלה המשטרה מידע על הכוונה להטמין מטען תחת רכבו של קובי מוסא. הבלשים ארבו לחשודים ועצרו את אבישי בן דוד על חם. נבדק הקשר בינו לבין הררי.



במשטרה עושים כעת מאמצים לאתר את מזמיני המטענים, כשבידי החוקרים יש מידע לגבי פרשיות שונות ונסיבות שונות שיכלו להוביל לאירועים אלה. 



הבלשים עצרו סמוך לרכב את אבישי בן דוד, צעיר בן 31 תושב ראשון לציון, בחשד שהטמין את המטען. לאחר מכן נעצר גם העבריין אבנר הררי. מעצר הנשיים הוארך בשבעה ימים. 



הררי הכחיש את המיוחס לו במהלך הדיון על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. "יצאתי, תליתי את החליפה במשטרה סובלים מחוסר רייטינג. משעמם להם. הידיים שלי נקיות כמו משי. עוצרים אותי סתם על לא עוול בכפי. לא ביצעתי שום פשע".


לגבי הטענה שעמד מאחורי הטמנת מטען ברכבה של מרגול דחה הררי את החשדות נגדו.  "כלום. אתם חיים בסרט. אין חיה כזאת בעולם. בחיים לא. היא כמו אמא בשבילי. אני מכיר אותה טוב והופעתי איתה".
הררי הדף את הטענה לפיה במשטרה מייחסים לו שותפות במעשה עם אבישי בן דוד, החשוד השני שנעצר על חם הבוקר. "אין לי שותפים. רק בורא עולם שותף שלי".
על מעצרו סיפר. "הלכתי לעשות צילום, נכנסתי לאוטו ועצרו אותי. אני כל יום בחנות, אפשר לדעת איפה אני נמצא בכל שעה. אין כלום. לא היה ולא נברא. הוצאתי דיסק, השירים מושמעים ברוך השם, כל יום אני מושמע ברדיו".